تصمیمات غیر منطقی در انتخاب دوربین مداربسته

در خرید هر نوع محصول تصمیماتی وجود دارد که به معنی واقعی کلمه غیرمنطقی است. غیرمنطقی بودن این تصمیمات به معنای عدم تناسب هزینه و کیفیت یا کارایی محصول است.

تصمیمات_غیرمنطقی_دوربین_مداربسته,خرید دوربین مداربسته,غیر منطقی

انتخاب سیستم مداربسته انالوگ با برندی لوکس

سیستم مداربسته انالوگ را به خاطر ارزان بودن و ساده بودن آن انتخاب می کنند. اینکه برای یک سیستم انالوگ زیاد هزینه کنید به نوعی هدر دادن پول شماست. سیستم مداربسته انالوگ دارای محدودیت بسیار زیاد رزولوشن تصویر است. بدون توجه به اینکه از کدام برند استفاده می کنید تمامی دوربین های انالوگ دارای این عیب بزرگ هستند.
البته در صورتیکه به دنبال طول عمر بالاتر برای تجهیزات خود هستید استفاده از برندهای با کیفیت تا حد زیادی نیاز شما را برطرف می کند اما در صورتی که محدود هزینه ای برای انتخاب دوربین مدار بسته ندارید حتما از سیستم شبکه استفاده کنید.

خرید یک برند ناشناخته با نام کره ای، ژاپنی و ...

بیشتر برندهای بدون شهرت جهانی در واقع محصولات بدون نام ساخت چین هستند که در ایران یا در محل تولید کننده برندی خاص برای ان انتخاب شده. در صورتیکه میخواستید یک برند را به خاطر کشور تولید کننده ان انتخاب کنید حتما در مورد برند تحقیق کنید. در این لیست میتوانید 50 شرکت بزرگ تولید کننده تجهیزات حفاظتی جهان را ببنید. برندهای موجود در این لیست با اطمینان برندهای معتبری هستند.
در صورتیکه در انتخاب برند دوربین مداربسته تردید داشتید میتوانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

انتخاب دوربین های گران قیمت و اجرای ان توسط یک تیم غیر حرفه ای

اجرای سیستم مداربسته تقریبا به اندازه نوع کالای نصب شده در کیفیت کلی سیستم شما موثر است. سعی کنید تا جای ممکن تناسب را بین مجری و کالای مورد نصب رعایت کنید برای مثال در صورتی که می خواهید از یک کالای ارزان قیمت استفاده کنید استفاده از یک مجری معمولی مناسب تر است، اما در صورت تمایل به خرید تجهیزات با کیفیت حتما از شرکت های معتبر برای نصب سیستم مداربسته خود استفاده کنید.

انتخاب دوربین وریفوکال برای محیط های عادی

لنز دوربین های مداربسته به انواع ثابت، وریفوکال و زوم تقسیم می شود. لنزهای ثابت معمولا زاویه ای باز دارند و برای استفاده در اتاقها و محیطهای عمومی مناسب هستند. در مقابل از لنزهای وریفوکال در مواردی استفاده می شود که لنز ثابت مناسب برای محیط وجود نداشته باشد یا نیاز به تغییر زاویه دید در طول زمان وجود داشته باشد. در صورتی که لنز ثابت با زاویه دلخواه شما برای دوربین وجود داشته باشد استفاده از لنز وریفوکال برای دوربین تنها هزینه اضافه برای آن است.

مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید