معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن (Hikvision)

در این مطلب به معرفی برند هایک ویژن می پردازیم و سوالات پیرامون این برند را پاسخ می دهیم...

لوگوی_هایک_ویژن,دوربین مداربسته هایک ویژن,لوگوی دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن چقدر معتبر است؟

مشخص کردن میزان اعتبار یک برند کار ساده ای نیست اما برای پاسخ به این سوال تنها به برخی از امار پیرامون این شرکت می پردازیم. هایک ویژن چهارمین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی جهان است. هایک ویژن اولین تولید کننده محصولات مداربسته جهان است. هایک ویژن 20درصد از کل بازار DVRهای جهان را در اختیار دارد. طبیعتا حجم بالای فروش میتوان به صورت نسبی اعتبار و کیفیت این برند را نشان دهد.

محصولات هایک ویژن شامل چه تجهیزاتی می شوند؟

هایک ویژن یک تولید کننده تخصصی تجهیزات مداربسته است. محصولات این شرکت شامل تجهیزات مداربسته انالوگ وشبکه می شود. انواع دوربین های مداربسته انالوگ و شبکه، دستگاه DVR و NVR، تجهیزات تبدیلی مانند ویدئو سرور، تجهیزات جانبی نصب مانند کاور دوربین، انواع پایه، انواع لنز و ... بزرگترین محصولات این شرکت را تشکیل می دهند.

آیا درست است که هایک ویژن یک برند چینی است؟

بله. تمامی محصولات هایک ویژن در کشور چین تولید می شوند. طبیعتا برای افرادی که اشنایی بیشتری با بازار دارند این موضوع روشن است که کشور تولید کننده الزاما رابطه مستقیمی با کیفیت محصولات نخواهد داشت. با این حال کم بودن هزینه های تولید در چین باعث شده است محصولات هایک ویژن با قیمت هایی به مراتب مناسب تر از محصولات مشابه در برندهای رقیب به دست مشتریان برسد.

چرا هایک ویژن در ایران با استقبال خوبی روبه رو شده است؟

دلیل این امر شاید بیشتر بحث قیمت محصولات این شرکت باشد. میتوان گفت هایک ویژن تولید کننده محصول درجه یک موجود در بازار است که از نظر قیمت امکان رقابت با محصولات متفرقه را دارد. در مقایسه با برندهایی مانند داهوآ نیز طیف محصولات هایک ویژن در ایران به مراتب بالاتر است. این موضوع تمایل زیادی در مشتریان برای استفاده از این محصولات ایجاد کرده است.

آیا کیفیت محصولات هایک ویژن با شرکتهای بزرگی مانند اکسیس، سامسونگ و پاناسونیک قابل مقایسه است؟

نمیتوان با اطمینان به این سوال پاسخ داد. اما جواب من به این سوال منفی است. طبیعتا برندهایی در بازار هستند که از کیفیت از محصولات فوق العاده ای برخوردارند و حجم فروش انها از فروش هایک ویژن پایین تر است. بزرگترین شاخصه محبوبیت هایک ویژن نسبت خیلی خوب قیمت به کیفیت محصولات این شرکت است. میتوان گفت در بازار فعلی ایران سخت است محصولاتی با کیفیت و اعتبار هایک ویژن را با قیمتی مشابه پیدا کنیم.



مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • ناشناس:

    خیلی خوشم اومد به نظر خیلی صادقانه در باره مزایا و معایب محصولاتتون توضیح دادین

    ثبت شده در 1394/03/01
 
نظر خود را ثبت کنید