معرفی دوربین مداربسته ژئوویژن (Geovision)

در این مطلب به معرفی برند ژئوویژن می پردازیم و سوالات پیرامون این برند را پاسخ می دهیم...

لوگوی-ژئوویژن-Geovision,دوربین مداربسته ژئوویژن,نمایندگی دوربین ژئوویژن,لوگوی شرکت دوربین مداربسته شبکه ژئو ویژن Geovision

ژئوویژن چقدر معتبر است؟

ژئوویژن یکی از شرکت های با سابقه در زمینه تولید تجهیزات مداربسته است که در قدیم بیشتر برای تولید کارتهای DVR با کیفیت شناخته می شود و امروزه به صورت تخصصی در زمینه تجهیزات مداربسته شبکه فعالیت می کند. ژئوویژن در سال 2013 به عنوان 35مین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی جهان شناخته شد.

محصولات ژئوویژن شامل چه تجهیزاتی می شوند؟

امروزه محصولات ژئو ویژن شامل تجهیزات مداربسته شبکه، نرم افزارهای حفاظت تصویری شبکه، تجهیزات مبدل، کارتهای کپچر، سوئیچ های POE، تجهیزات HD-SDI و لوازم جانبی این تجهیزات می شود.

محصولات ژئوویژن ساخت چه کشوری است؟

کشور تولید کننده دوربین های مداربسته GeoVision تایوان است. از طریق نمایندگی ها و شعب این شرکت می توان محصولات ژئوویژن را خریداری نمود.

ایا محصولات ژئوویژن در ایران قابل خرید است؟

بله. این شرکت در ایران دارای نمایندگی است و گارانتی است. البته تمامی سبد محصولات این شرکت در ایران قابل دسترسی نیست. متاسفانه NVRهای این شرکت هم خیلی کم در دسترس هستند.

محصولات ژئو ویژن از نظر رنج قیمت در چه سطحی هستند؟

طبیعتا محصولات شبکه ژئو ویژن را نمیتوان از نظر قیمت با تجهیزات انالوگ مقایسه کرد. اما در مقایسه با دیگر محصولات شبکه در رنج قیمتی متوسطی قرار دارد. استفاده از این دوربین مدار بسته به افرادی توصیه می شود که به دنبال محصولات شبکه با کیفیت به نسبت بالا و قیمتی مناسب هستند.

مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید