دوربین مداربسته ارزان

انتخاب یک سیستم مداربسته ارزان دغدغه بسیاری از مشتریان است. حتی برای قشر خاصی از مشتریان استفاده از محصولات با کمترین رنج هزینه بسیار مهم است. در این مطلب به روشهای انتخاب و خرید یک سیستم مداربسته ارزان می پردازیم.

لوگوی-دوربین-مداربسته,لوگوی دوربین مداربسته,لوگوی دوربین مداربسته
انتخاب یک سیستم مداربسته ارزان دغدغه بسیاری از مشتریان است. حتی برای قشر خاصی از مشتریان استفاده از محصولات با کمترین رنج هزینه بسیار مهم است. در این مطلب به روشهای انتخاب و خرید یک سیستم مداربسته ارزان می پردازیم.

آیا ارزان بودن سیستم مداربسته بر کیفیت آن تاثیر میگذارد؟

جواب این سوال میتواند هم مثبت باشد و هم منفی. در واقع بیشتر به این موضوع بستگی دارد که شما تا چه حدی به دنبال ارزان بودن تجهیزات مداربسته خود هستید. در صورتی که بتوانید محصولات خود را از با شرایط مناسبی بخرید ممکن است یک برند به نام را نیز با هزینه ای مناسب برای خود نصب کنید.


البته توجه داشته باشید که معمولا کم کردن هزینه سیستم مداربسته به قیمت کاهش کیفیت آن تمام خواهد شد چراکه هر قدر هم سیستم مداربسته شما ارزان قیمت باشد فروشنده یا مجری سود کار خود را به دقت محاسبه کرده و از شما دریافت می کند. پس سعی کنید در صورتی که به دنبال کیفیت هستید محصولاتی را انتخاب کنید که قیمت آنها در بازار شفاف است و امکان استعلام قیمت ها به آسانی فراهم می شود.


می خواهم سیستم مداربسته من چقدر ارزان باشد؟

در انتخاب یک سیستم مداربسته ارزان مطرح کردن چنین سوالی واقعا مهم است. میتوان از طریق تعدیل تعداد دوربین ها یا استفاده از برندهایی و محصولاتی که قیمتی مناسب دارند هزینه های نصب سیستم مداربسته را تا حدی کاهش داد. اما در صورتی که بخواهید سیستم مداربسته شما واقعا ارزان تمام شود حتما باید از برخی از المان های کیفیت دوربین بگذرید.

در صورتی که میخواهید سیستم مداربسته شما واقعا ارزان تمام شود میتوانید از توصیه های ادامه مطلب پیروی کنید.

کدام سیستم مداربسته را انتخاب کنم؟

سیستم های مداربسته به دو نوع انالوگ و شبکه تقسیم می شوند. همانطور که احتمالا میدانید سیستم مداربسته انالوگ و دوربین های مداربسته انالوگ به مراتب از سیستم شبکه کم هزینه تر هستند پس در انتخاب سیستم ارزان خود حتما از دوربین های انالوگ استفاده کنید.
(مقاله اصلی تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و دیجیتال)

کدام برند از محصولات مداربسته ارزان تر است؟

برندهای بسیار متفاوتی در بازار وجود دارند که هر یک رنج قیمتی متفاوت دارند. در بین برندهای با شهرت بین المللی هایک ویژن و داهوآ از مناسب ترین رنج قیمت برخوردارند. اما اگر میخواهید سیستم مداربسته شما واقعا ارزان باشد بهتر است از تجهیزات بدون مارک و متفرقه استفاده کنید.

کدام سری از محصولات مداربسته ارزان تر هستند؟

ارزان قیمت ترین رنج از محصولات مداربسته دوربین های مداربسته انالوگ با لنز فیکس و کیفیت تصویر 420تیوی لاین هستند. این دوربین ها با وجود کیفیت تصویر پایین نیازهای عمومی را برطرف میکنند.

ار کجا دوربین مداربسته ارزان بخرم؟

به عنوان یک توزیع کننده سیستم های مداربسته ما رنج وسیعی از محصولات مداربسته را در سراسر ایران پخش می کنیم. طبیعتا در ین بین دوربین ها و تجهیزاتی با قیمت بسیار پایین هم پیدا می شود. با تماس با ما و درخواست دریافت لیست قیمت محصولات ارزان قیمت ما میتوانید محصول مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.


کار نصب را چه کسی انجام دهد؟

در صورتی که کار نصب سیستم دوربین مدار بسته را به یک شرکت بسپارید این شرکت موظف خواهد بود خدمات پس از فروش رو برای شما مهیا کند. چنین کاری برای شرکت و برای شما پرهزینه خواهد بود. در صورتی که نیاز دارید سیستم شما واقعا کم هزینه شود بهتر است از یک نصاب یا برقکار برای نصب دوربین ها کمک بگیرید. طبیعتا این افراد نمیتوانند خدمات پس از فروش مناسبی به شما ارائه دهند ولی هزینه نصب شما به شدت کاهش خواهد یافت.


بازگشت به مطلب نصب دوربین مداربسته

Written by www.tticctv.com

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • صدف:

    آقای شهدوست, ممنون از پستتون. امکانش هست برای انتخاب دوربین مدار بسته باهاتون تماس بگیرم؟ چون میخوام توضیح بدم چه جوری و برای چه کار هست و کجا و بعد قیمت رو تخمین بزنم

    ثبت شده در 1394/03/06
 
نظر خود را ثبت کنید