فروش دوربین مداربسته No name

دوربین های مداربسته no name یا بدون برند حجم بزرگی از محصولات مداربسته را تشکیل می دهند. در این مطلب اطلاعاتی را در زمینه این دوربین ها به دست می آوریم.

دوربین-مداربسته-no-name,دوربین مداربسته no name,دوربین مداربسته no name چینی
دوربین های مداربسته no name یا بدون مارک بخش بزرگی از بازار ایران را تشکیل می دهند. در این مطلب کمی با این دوربین ها آشنا شده و در رابطه با خرید آنها اطلاعات به دست می آوریم.

معرفی دوربین های مداربسته no name

دوربین های مداربسته no name به صورت عمومی در کشور چین ساخته می شوند. دلیل وارد شدن این دوربین ها به این شکل کاربری خاص آنها در بازار دوربین مداربسته است.

دوربین های بدون برند از نظر کیفیت الزاما کیفیت کمی ندارند. بسیاری از برندهایی که در ایران از شهرت نسبی خاصی برخوردار شده اند در واقع دوربین های بدون برندی بوده اند که به سفارش شرکت وارد کننده خارج از ایران یا داخل ایران به نامی خاص برند گذاری شده اند. پس این دوربین ها می توانند هم رده بسیاری از برندهای داخلی دوربین مداربسته باشند.


مزیت استفاده از دوربین های no name در چیست؟

مزیت اصلی استفاده از این دوربین ها هزینه های کمتر آنهاست. معمولا بازار دوربین های بدون نام یا no name کمتر درگیر رویه های هزینه بر مانند تبلیغات است پس این محصولات با قیمتی به مراتب کمتر به دست مشتری یا پخش کننده جزء می رسند.


البته در کنار این موضوع این دوربین ها معایبی هم دارند. دوربین های مداربسته No name عموما گارانتی مشخصی ندارند و فروشنده یا پخش کننده اصلی آنها را گارانتی می کند. این موضوع ممکن است کمی سر در گمی در مشتریان ایجاد کند. از طرف دیگر امکان استعلام قیمت این دوربین ها به سادگی فراهم نیست.

فروش دوربین های مداربسته No name

ما به عنوان پخش کننده عمده دوربین مداربسته قسمتی از محصولات خود را به صورت دوربین های no name به فروش می رسانیم. طبیعتا تمامی این محصولات دارای گارانتی هستند اما با توجه به نیاز به این محصولات آنها به این صورت به فروش می رسند. در صورتی که مشتری خاصی نیاز به تعویض این دوربین ها به برندی خاص را داشته باشد می تواند پس از گرفتن مشاوره از کارشناسان ما این کار را انجام دهد.


البته ما نمی توانیم در رابطه با فروش محصولات no name به نام کره ای یا تایوانی و یا با عنوان یک برند مشهور کمکی به مشتریان بکنیم.



مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید