تنظیم منوی دستگاه DVR

تنظیم منوی دستگاه DVR یکی از اصلی ترین بخش های نصب سیستم مداربسته است. در مطلب در رابطه با طریقه تنظیم منوی دستگاه و جزئیات آن صحبت می کنیم.

DVR_هایک_ویژن,DVR,دستگاه  دی وی آر هایک ویژن
تنظیم منوی دستگاه DVR یکی از اصلی ترین بخش های نصب سیستم های مداربسته است. در این مطلب سعی شده طریقه عمومی تنظیم منوهای دستگاه DVR آموزش داده شود. البته توجه داشته باشید تمامی تصاویر و توضیحات داده شده مربوط به منوهای دستگاه DVR هایک ویژن است.

از آنجایی که تصاویر تهیه شده از روی شبیه ساز ساخته شده گاهی شکل اطلاعات موجود روی تصاویر با اطلاعات موجود در DVR واقعی متفاوت است.


(برای اطلاعات نصب دستگاه به مقاله آموزش نصب دستگاه DVR مراجعه کنید.)

آشنایی با منوهای DVR هایک ویژن

منوی-DVR-01,,
1 - صفحه ویزارد DVR

پس از روشن کردن دستگاه DVR هایک ویژن اولین قسمتی که با آن رو به رو می شوید سوالی مربوط به باز کردن ویزارد دستگاه است. وظیفه ویزارد انجام تنظیمات ضروری دستگاه است. در ادامه با بقیه پنجره های ویزارد دستگاه آشنا می شوید. در صورتی که نمی خواهید هر بار بعد از روشن شدن دستگاه ویزارد باز شود تیک این صفحه را بردارید.



منوی-DVR-02,,
2 - صفحه دوم ویزارد
منوی-DVR-03,,
3 - صفحه دوم ویزارد در هنگام وارد کردن پسوورد

در این صفحه شما میتوانید پسوورد دستگاه خود را تنظیم کنید. پسوورد پیش فرض دستگاه های DVR هایک ویژن 12345 است. با وارد کردن این پسوورد در قسمت بالا میتوانید به منوی بعد بروید. در صورتی که میخواهید پسوورد را عوض کنید کافیست تیک قسمت دوم را بزنید و پسوورد مورد نظر خود را دو بار وارد کنید.



منوی-DVR-04,,
4 - صفحه سوم ویزارد


در این صفحه شما میتوانید ساعت و تاریخ دستگاه را تنظیم کنید.



منوی-DVR-05,,
5 - صفحه چهارم ویزارد

در این صفحه شما میتوانید تنظیمات شبکه دستگاه را انجام دهید. در رابطه با طریقه نصب دستگاه به شبکه در مقاله طریقه انتقال تصویر دوربین مدار بسته به کامپیوتر توضیحات کاملی داده شده است.

منوی-DVR-06,,
6 - صفحه پنجم ویزارد

در این صفحه شما میتوانید تنظیمات اولیه هارد دیسک خود را انجام دهید. در صورت درست وصل کردن هارد دیسک دستگاه، هارد شما در این صفحه شناخته می شود و میتوانید آن را فرمت کرده و اماده استفاده کنید. برای اطلاع از نحوه نصب هارد مقاله طریقه نصب هارد دیسک در DVR را بخوانید.

منوی-DVR-07,,
7 - صفحه ششم ویزارد

در صورتی که هارد دستگاه به درستی راه اندازی شده باشد شما میتوانید در این صفحه ضبط دستگاه را آغاز کنید. برای آغاز شدن ضبط هر دوربین این دوربین را از منو انتخاب کرده و گزینه Start Record را برای آن انتخاب کنید.


در این قسمت شما همچنین میتوانید نوع ضبط کردن دستگاه را انتخاب کنید. در صورت انتخاب حالت normal دوربین شما به صورت دائمی ضبط خواهد کرد و در صورت انتخاب حالت Motion detection دوربین تنها در صورت وجود حرکت در تصویر ضبط خواهد کرد.

این صفحه آخرین صفحه ویزارد دستگاه DVR هایک ویژن است.



منوی-DVR-36,,
صفحه اصلی دستگاه و منوی این صفحه

پس از اتمام ویزارد دستگاه شما وارد صفحه اصلی دستگاه می شوید که در این محل میتوانید تصاویر دوربین های خود را ببنید.


با فشردن کلید راست مووس منوی صفحه دستگاه باز خواهد شد. برای انتخاب منوی اصلی دستگاه گزینه اول یا Menu را انتخاب کنید.



منوی-DVR-08,,
منوی اصلی دستگاه

منوی اصلی دستگاه دارای هشت بخش متفاوت است. در پایین بخش به بخش تمامی این صفحات را بررسی می کنیم و صورت مختصر به خصوصیات هر بخش می پردازیم. با توجه به توضیحات زیاد هر بخش ممکن است در برخی از قسمت ها توضیحات کامل مربوط به جزئیات داده نشود.



منوی-DVR-10,,
صفحه Playback

در قسمت Playback شما میتوانید تصاویر ضبط شده دستگاه را بازبینی کنید. انجام بازبینی بسیار ساده است. کافیست شما دوربین یا دوربین هایی را که نیاز به بازبینی آنها دارید از قسمت بالا انتخاب کنید. سپس تاریخ و ساعتی شروع را در قسمت Start Time انتخاب کرده و آخرین زمانی که مد نظر دارید را نیز به عنوان End time انتخاب کنید.


با فشردن کلید Playback در پایین صفحه شما مستقیما وارد صفحه نمایش فیلم ها می شوید و آنها را از اولین تاریخ وارد شده می بینید.


حال با قشردن کلید search در قسمت پایین تمامی فیلم های ضبط شده بین دو تاریخ start و end برای شما در صفحه بعد نمایش داده می شود.



منوی-DVR-11,,
قسمت جست و جوی صفحه Playback

پس از فشار دادن کلید search یا جست و جو برای شما این صفحه نمایش داده می شود. در این لیست که در تصویر تنها دو فیلم در آن وجود دارد تمامی فیلم های بین دو تاریخ انتخاب شده نمایش داده می شود. با کلیک کردن روی قسمت play رو به روی هر فیلم که به صورت یک پیکان در تصویر مشخص شده شما میتوانید آن فیلم را مشاهده کنید.



منوی-DVR-12,,
صفحه Export

حال به سراغ دومین بخش از منوی اصلی دستگاه می رویم. از طریق منوی Export یا پشتیبان گیری شما میتوانید فیلم های موجود بر روی DVR را بر روی یک حافظه خارجی مانند فلش بریزید.


این قسمت دقیقا مشابه قسمت Playback است با این تفاوت که پس از انتخاب ویدئوها به جای دیدن انها دستگاه آنها را بر روی فلش مموری شما کپی خواهد کرد.



منوی-DVR-13,,
صفحه Manual

صفحه Manual یا دستی در دستگاه مربوط به تنظیمات ضبط و آلارم دستگاه است که به صورت دستی صورت می گیرد. شما در این صفحه میتوانید به صورت دستی ضبط هر دوربین را که میخواهید متوقف یا شروع کنید. در عکس فعلی ضبط تمامی دوربین ها متوقف شده است.


منوی-DVR-35,,
صفحه HDD


این صفحه مربوط به تمامی تنظیمات مربوط به هارد دیسک شما است. در قسمت General از این صفحه شما می توانید هارد خود را تعریف کنید. البته در صورتی که از ویزارد دستگاه استفاده کرده باشید هارد دستگاه قبلا شناخته شده است. در صورتی که هاردی جدید به دستگاه اضافه کردید می توانید در این قسمت از درست وصل شدن هارد مطمئن شوید و با انتخاب هارد و انتخاب init هارد را فرمت کرده و اماده ضبط کنید.
منوی-DVR-15,,
صفحه 1 HDD - قسمت Advanced

حال از منوی کناری قسمت پشرفته یا Advance را انتخاب می کنیم. مهمترین کاری که میتوان در این قسمت انجام داد تنظیم حداکثر ظرفیت برای هر دوربین است. شما در این قسمت می توانید ببنید هر دوربین چقدر از فضای هارد شما را اشغال کرده و در قسمت max. record capacity شما میتوانید مشخص کنید که برای مثال دوربین یک تنها به اندازه ای محدود ضبط شود و بقیه ظرفیت شما برای بقیه دوربین ها اختصاص یابد.


در صورتی که یک یا چند دوربین از اهمیت بالاتری برای شما برخوردارند و میخواهید مدت ضبط بیشتری داشته باشید میتوانید از طریق تنظیم میزان ظرفیت اختصاص یافته به هر دوربین مدت زمان ضبط انها را دقیقا تنظیم کنید.



منوی-DVR-16,,
صفحه record - قسمت record Schedule

این قسمت یکی از قسمت های مهم تنظیم دستگاه است. در این بخش ما میتوانید به صورت کاملا تخصصی برای دستگاه مشخص کنید که به چه صورت ضبط را انجام دهد. برای تنظیم حالت ضبط ابتدا یکی از دوربین ها را از منوی بالا انتخاب کنید سپس کلید Edit در سمت چپ دستگاه را فشار دهید تا صفحه ویرایش برای شما باز شود.


در این صفحه شما میتوانید حالت ضبط را برای هر ساعت مشخص کنید. در صورتیکه میخواهید کل روز با یک رویه ضبط را انجام دهد گزینه all day را انتخاب کرده و سپس حال ضبط را انتخاب کنید.


پس از انجام تنظیمات یک دوربین میتوانید به سراغ دوربین بعدی بروید. در صورتی که میخواهید همه دوربین ها با یک رویه ضبط را انجام دهند کافیست از پایین صفحه گزینه Copy را انتخاب کرده و دوربین های دیگر با رویه ضبط مشابه را انتخاب کنید.



منوی-DVR-17,,
صفحه رکورد - قسمت Recording Parameter

در این قسمت از تنظیمات ضبط شما میتوانید مهمترین خصوصیات ضبط مانند کیفیت و روزولوشن ضبط را تنظیم کنید. درست تنظیم کردن این بخش کمک زیادی به عملکرد درست دستگاه می کند.


  • Camera: دوربین مورد نظر برای انجام تنظیمات را انتخاب می کند.
  • Encoding Parameter: در این بخش شما می توانید بین Mainstream یا حالت نمایش اصلی و substream یا فرعی انتخابی را انجام دهید. حالت substream برای دیدن تصاویر در پهنای باند و سرعت کمتر است. شما میتوانید با انتخاب این بخش دقیقا برای دستگاه مشخص کنید که در سرعت بالا و سرعت پایین با چه کیفیتی تصاویر را به شما تحویل دهد.
  • Stream type: این قسمت دارای دو بخش Video و Video & Audio است. در اینجا شما میتوانید مشخص کنید که تنها ویدئو ضبط شود یا صدا هم با آن ضبط شود.
  • Resolution: روزولوشن یا تفکیک پذیری ضبط شما را مشخص می کند. در دستگاه های DVR این قسمت دارای زیر منوهایی مانند WD1، D1، CIF و غیره است. هر کدام از این رزولوشن ها اندازه ضبط تصاویر را مشخص می کند. (برای اطلاعات دقیق به مقاله روزولوشن های ضبط DVR مراجعه کنید)
  • Bit Rate Type: این قسمت دارای دو حالت Variable و Constant است. در حالت متغیر یا Variable دستگاه با توجه به میزان پهنای باند آزاد شما کیفیت تصویر دوربین را مشخص می کند. اما در حالت Constant کیفیت تصویر همواره به اندازه پهنای باندی که در قسمت max. bit rate مشخص می کنید خواهد ماند. با استفاده از این قسمت میتوانید برای هر دوربین یک پهنای باند کاملا دقیق را مشخص کنید تا دوربین های با اولویت بیشتر کیفیت بهتری داشته باشند.
  • Video Quality: این قسمت میزان کیفیت تصویر شما را مشخص میکند. کیفیت ذکر شده در این قسمت رابطه ای با روزولوشن تصویر ندارد. هر قدر کیفیت این بخش را کمتر انتخاب کنید تصاویر دوربین بیشتر فشرده شده و ظرفیت آنها کمتر می شود. از طرفی فشرده کردن زیاد تصاویر کیفیت انها را نیز کاهش می دهد.
  • Frame Rate: تعداد فریم تصویر در ثانیه یا نرخ فریم را مشخص می کند. هرقدر فریم تصویر شما بالاتر باشد کیفیت تصویر شما در حرکت بیشتر خواهد بود. برای تصاویر با نرخ فریم کمتر از 12 فریم تصاویر به صورت پرش داد به نظر خواهد رسید.
  • Bit Rate Mode: این قسمت دو حالت General و Customize دارد. در حالت General شما میتوانید پهنای باند قسمت بعدی را از یک لیست انتخاب کنید. در حالت Customize شما میزان پهنای باند را به صورت عددی وارد میکنید.
  • Max. Bit Rate: میزان پهنای باند این دوربین را مشخص میکند. در صورتی که شما در Bit Rate Mode حالت متغییر را انتخاب کرده باشید پهنای باند دوربین دقیقا این عدد نخواهد بود اما اگر حالت ثابت انتخاب شده باشد دقیقا دستگاه به اندازه همین مقدار به شما پهنای باند خواهد داد.


منوی-DVR-18,,
صفحه Camera - قسمت OSD Configuration

در این قسمت شما میتوانید خصوصیات اولیه دوربین را مشخص کنید:

  • Camera: دوربین مورد نظر را انتخاب می کنید.
  • Camera Name: نام دوربین مورد نظر را مشخص می کنید. این نام میتواند در کنار صفحه دوربین به نمایش درآید.
  • Display Name: مشخص می کند ایا نام دوربین کنار تصویر نمایش داده شود یا خیر.
  • DisPlay Date: مشخص می کند آیا تاریخ کنار تصویر نمایش داده شود یا خیر.
  • Display Week: مشخص می کند آیا هفته کنار دوربین نمایش داده شود یا خیر.
  • Date Format: مشخص می کند تاریخ به چه نحوی نمایش داده شود.
  • OSD Display: مشخص می کند نوشته های کنار دوربین به چه صورتی نمایش داده شوند.


منوی-DVR-19,,
صفحه Camera - قسمت Image Setting

در این صفحه می توانید تنظیمات نور و رنگ دوربین ها را انجام دهید. تنظیمات بسیار روشن است و نیازی به باز کردن جزئیات آن نیست.



منوی-DVR-20,,
صفحه Camera - قسمت PTZ Setting

در صورتی که دوربین شما از نوع گردان یا PTZ است میتوانید تنظیمات نصب آن را در این بخش انجام دهید. در رابطه با طریقه نصب دوربین مداربسته گردان در مقاله تخصصی این بخش توضیح داده شده است.

منوی-DVR-21,,
صفحه Camera - قسمت Motion Detection

این قسمت مربوط به تنظیمات موشن دتکتور دوربین است. در این قسمت میتوانید دقیقا مشخص کنید که دوربین در کدام یک از قسمت های تصویر حساسیت داشته باشد. میزان حساسیت نیز از طریق تنظیم نوار کناری مشخص می شود. سعی کنید حساسیت را بیش از حد زیاد نکنید چون در این صورت همیشه حالت موشن دوربین فعال می ماند.



منوی-DVR-22,,
صفحه Camera - قسمت Privacy Mask

در این قسمت می توانید با استفاده از یک ماسک قسمتی از تصویر نمایش داده شده را مخفی کنید. در صورتی که دوست ندارید قسمتی از تصویر دوربین دیده یا ضبط شود میتوانید در این قسمت آن قسمت را مشخص کنید.



منوی-DVR-23,,
صفحه Camera - قسمت Video Tampering

در صورتی که جهت دوربین عوض شود این قسمت فعال می شود. (گاهی سارق اقدام به جابه جایی سر دوربین میکند) شما میتوانید در این قسمت مشخص کنید که درصورت افتادن چنین اتفاقی چگونه الارم های دوربین فعال شوند. همچنین میتوانید میزان حساسیت دوربین را در این رابطه تنظیم کنید.


منوی-DVR-24,,
صفحه Camera - قسمت Video Lose

در صورتی که شما تصویر یکی از دوربین های خود را از دست دهید این قسمت فعال می شود. شما میتوانید مشخص کنید در صورت افتادن چنین اتفاقی الارم دستگاه چطور رفتار کند.



منوی-DVR-25,,
صفحه Configuration - قسمت General

در این بخش شما میتوانید تنظیمات عمومی دستگاه مانند زمان دستگاه، زمان، تاریخ، تنظیمات مووس دستگاه و غیره را انجام دهید.



منوی-DVR-26,,
صفحه Configuration - قسمت Network

در این قسمت شما میتوانید تنظیمات مرتبط با شبکه دستگاه را انجام دهید. با توجه به جزئیات زیاد این بخش شما می توانید طریقه انجام این تنظیمات را در بخش های دیگر مرتبط با انتقال تصویر یا اتصال به کامپیوتر بخوانید.



منوی-DVR-27,,
صفحه Configuration - قسمت Network - زیر بخش DDNS

از این بخش از تنظیمات شبکه میتوانید برای انتقال تصویر بدون IP Static استفاده کنیم.

منوی-DVR-28,,
صفحه Configuration - قسمت Alarm

در این صفحه تنظیمات مربوط به آلارم دستگاه را انجام خواهید داد. آلارم دستگاه از تعدادی رله تشکیل شده است که از طریق آنها شما میتوانید کارهای متفاوتی را انجام دهید.


هر رله از آلارم را میتوانید طوری تنظیم کنید که در صورت اتفاق افتادن یک دخداد فعال شود.



منوی-DVR-29,,
صفحه Configuration - قسمت RS-232

RS-232 یک پورت اطلاعات سریال در دستگاه DVR است. تنظیمات دوربین های گردان از طریق همین پورت صورت می گیرد. اما شما میتوانید از این پورت برای ارتباط سریال با دستگاه نیز استفاده کنید. در این صفحه میتوانید تنظیمات عمومی این پورت را انجام دهید.



منوی-DVR-30,,
صفحه Configuration - قسمت Live View

در این صفحه شما میتوانید تنظیمات مربوط به صفحه نمایش دوربین ها انجام دهید.

  • Video output: در این بخش شما میتوانید خروجی تصویری که میخواهید تنظیمات روی ان انجام شود را انتخاب کنید.
  • Live View Mode: نوع نمایش در حالت زنده را مشخص می کند. در این قسمت شما مشخص میکنید در صفحه نمایشگر خود تصویر چند دوربین را همزمان ببنید.
  • Dwell Time: مشخص می کند تصاویر دوربین ها هر چند ثانیه یک بار عوض شود.
  • Enable Audio Output: در این قسمت شما مشخص می کنید که آیا میخواهید به صورت زنده صدای میکروفن ها را بشنوید یا خیر.
  • Event Output: در این قسمت مشخص می کنید که رخدادها در کدام یک از خروجی ها نمایش پیدا کنید.
  • Alarm Image Dwell Time: در صورت بروز دخداد بعد از چند ثانیه چرخش تصویر صورت گیرد.


منوی-DVR-31,,
صفحه Configuration - قسمت Exception

در این قسمت شما میتوانید به صورت تک به تک برای هر حالت از رخدادهای اصلی دستگاه ویژگی هایی را تعریف کنید. برای مثال دستگاه را طوری تنظیم کنید که در صورت پر شدن هارد دستگاه برای شما ایمیل ارسال کند یا در صورت قطع شدن از شبکه به شما آلارم صوتی دهد.



منوی-DVR-32,,
صفحه Configuration - قسمت User

این قسمت در رابطه با کاربرهای دستگاه است. هر دستگاه باید یک Admin اصلی داشته باشد. این کاربرد به تمامی بخش های دستگاه دسترسی خواهد داشت. در رابطه با بقیه کاربران شما میتوانید دسترسی انها به بخش های مختلف را تا حدی که دوست دارید محدود کنید.


برای مثال پرکاربرد ترین استفاده این بخش این است که شما دسترسی به برخی دوربین ها را برای برخی از کاربران محدود کنید یا امکان دیدن تصاویر قبلی را از یک کاربر بگیرید.



منوی-DVR-33,,
صفحه Maintenance

این صفحه در رابطه با تنظیمات کلی دستگاه و به روزرسانی نرم افزار فعلی دستگاه است.

در قسمت Log Search شما میتوانید ورود به دستگاه در زمان های مختلف را بررسی کنید. بقیه بخش های این قسمت بیشتر به نرم افزار داخلی DVR مرتبط است و بهتر است بدون هماهنگی تغییری در آن ایجاد نکنید.



مطالب مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (41)
  • خیلی ممنون:

    Mamnoon azatoon kamel o ghashang tozie dadid ama man natonestam pattern hik vis ro faal konam albate nvr daram ipe dorbinam

    ثبت شده در 1393/09/20
  • حسین:

    سلام توضیحات بسیار کامل و مفید بود واقعا از این لطفتون تشکر می کنم . بدرود

    ثبت شده در 1393/10/05
  • احمد:

    سلام مهندس. اگه امکان داره در مورد تنظیمات پریست هایک ویژن توضیح بدین. ممنون

    ثبت شده در 1393/10/11
    • پاسخ علی شهدوست

      توضیحات مرتبط با این قسمت را به صورت کامل در آموزش نصب دوربین گردان خواهم داد.

      ثبت شده در 1393/10/11
    • پاسخ محمد

      سلام وخسته نباشيد توضيح درمورد اينكه وقتى دو مانيتور يكى خروجى اچ دى و ديگرى خروجى وى جى اى چگونه مى توانيم تعدادى از كانال هارا در مانيتور وى جى اى محرمانه كنيم كه فقط توسط مديريت و مانيتور اچ دى ام آى كامل ديده شوند با تشكر از شما

      ثبت شده در 1396/05/07
  • سعید:

    سلام ماتو فروشگاهمون دستگاه dvr مدلhix vision داریم که البته خیلی قدیمیه.میخوایم فیلمهای ظبط شده رو توی کامپیوترببینیم ولی باهرنرم افزاری امتحان کردیم نشد.پسوندفایلهاmp4لطفاراهنمایی کنید.مثلا(mpeg4player-elecard-ideer)

    ثبت شده در 1393/11/05
    • پاسخ علی شهدوست

      متاسفانه اطلاعاتی در مورد DVRهای برند Hixvision ندارم.

      ثبت شده در 1393/11/06
    • پاسخ shapalo khan

      HIX VISION :)))))))

      ثبت شده در 1393/11/08
    • پاسخ نجمه

      سلام خسته نباشید چجوری میتونم فایلهای ذخیره شده مربوط به یک تاریخ رو پاک کنم؟

      ثبت شده در 1396/07/14
  • papkiadeh:

    با سلام آیا امکانش هست به دستگاه DVR آژیر نصب کرد. که زمانیکه سیمی قطع شد یا دوربینی از DVr قطع شد شروع به آژیر کشیدن کند؟ لطفا جواب بدید ، در صورت امکان ایمیل بزنید .

    ثبت شده در 1393/11/10
    • پاسخ علی شهدوست

      بله این امکان وجود دارد. از طریق تنظیم خروجی های الارم دستگاه میتوانید این کار را انجام دهید.

      ثبت شده در 1393/11/11
    • پاسخ رحیم

      سلام مهندس جان،دی وی آر هایگ ویژن ۷۲۰۰ دارم خروجی تصویر را عوض کردم منو دستگاه نمیاد.لطفا راهنمایی کنید.متشکرم

      ثبت شده در 1394/04/23
  • سوال:

    آیا امکان حذف یک ویدوی ضبط شده از روی هارد دستگاه وجود داردد؟ منظورم اینه که می شه تنها چند دقیقه از فیلم های ضبط شده رو پاک کرد؟؟؟

    ثبت شده در 1393/11/19
    • پاسخ علی شهدوست

      این امکان معمولا بر روی دستگاه های DVR وچود ندارد.

      ثبت شده در 1393/11/19
  • حامد:

    درود توضیحات بسیار کامل و مفید بود واقعا از این لطفتون تشکر می کنم .

    ثبت شده در 1393/12/11
  • مهدی:

    سلام من ازپورتvgaوavیک Dvrدوتاخروجی تصویرگرفتم اما منو فقط روی تصویرvgaنشون میده باتصویرپورتavهیچ عملی نمیشه انجام داد بایدچیکارکنم؟

    ثبت شده در 1393/12/20
    • پاسخ علی شهدوست

      بر روی برخی دستگاه های DVR یک خروجی به نام Video Spot وجود دارد که دقیقا خروجی تصویر دستگاه نیست. این خروجی تنها امکان دیدن تصاویر دوربین را ایجاد می کند و منوهای دستگاه در آن قابل مشاهده نیست. ممکن است امکان تنظیم کردن این خروجی در منوهای دستگاه وجود داشته باشد. با توجه به اینکه به برند دستگاه و مدل آن اشاره نکردید نمیتوانم دقیقا در این رابطه اطلاعاتی به شما بدهم

      ثبت شده در 1393/12/22
  • Saeidab:

    عالی عالی

    ثبت شده در 1394/03/05
  • عباس:

    سلام شمار پورت dvr چه جوری میشه دید؟

    ثبت شده در 1394/04/03
  • meysam:

    با سلام و تشکر فراوان . عالی بود

    ثبت شده در 1394/04/07
  • jalal:

    سلام..ممنون بابت توضیحات..واقعآ عالی بود

    ثبت شده در 1394/04/18
    • پاسخ احمدرضا

      sسلام.یک سوالی داشتم .من داشتم با قسمت منوOSD دوربین مدار بسته مارک CORTECH دفترم ور میرفتم که گزینه FORMAT حرف PAL رو با NTSC عوض کردم .حالا تصویر سیاه شده و دیگه نشون نمیده و منی OSD هم دیگه نمیاد.چیکار کنم؟؟؟؟

      ثبت شده در 1396/03/22
  • ....:

    سلام ٢٢عدد دوربين نصب كردم مدل هاك ويژن اما متاسفانه تو تصوير حالت برفك مانند هست تنظيمات رنگ دوربين از حالت استاندارد خارج ميكنم و تصوير كمي روشنتر ميكنم درفكها كمتر ميشه اما تصوير زياد جالبي ندارم چيكار كنم

    ثبت شده در 1394/04/30
  • ساسان:

    سلام چطوری میتونم حافظه دوربین مداربسته پاک کنم

    ثبت شده در 1394/05/30
  • حسین:

    واقعا دست مریزاد سایت فوق العاده ای داری جامعه باید قدر افراد مفیدی مث شمارو بدونه باتشکر

    ثبت شده در 1394/06/16
  • pari:

    سلام من چه جوری میتونم فیلم ظبط شده رو حذف کنم ؟

    ثبت شده در 1394/07/26
  • جواد:

    با سلام وخسته نباشد. یک مشکل کوچک برام پیش اومده ممنون ميشم اگه بتونی کمکم کنی.یک دوی وی ار هایک ویژن هشت کانال نصب کردم بعد از دو روز موس کار نمیکنه و کلیدهای جلو پنل دستگاه هم کار نمیکنه کنترل هم کار نمیکنه ولی موس روشنه

    ثبت شده در 1394/07/26
  • رضا:

    سلام خسته نباشید دی وی اری نصب کردم بعد از خاموش کردن و روشن کردن دوباره صدای بوق الارم پشت سر هم پخش میشه و باید هر بار تیک حالت حرکتی الارم را بردارم چکار کنم که احتیاجی به این کار نباشه

    ثبت شده در 1394/08/28
  • ایمان :

    سلام من دوست دارم نصب دوربین رو یاد بگیرم راهنمایی کنید ممنون.

    ثبت شده در 1394/09/16
  • Sara:

    لطفا قسمت user رأ توضيح دهيد. يا فرض اينكه هر دوربين توسط يك مستأجر ديده ميشود حال مستأجر جديد بايد يك رمز جديد داشته باشد كه نَفَر قبلي ديگر امكان ديدن مغازه رأ نداشته باشد. شديدا نيازمند راهنمايي شما هستيم .

    ثبت شده در 1394/09/24
  • اتيلا:

    با سلام و عرض ادب من يك سيستم دوربين مدار بسته براي مغازه تهيه كردم ديروز موقع چك كردن متوجه شدم چراغ مربوط به HDD روي DVR روشن نيست براي چك كردن اطلاعات كه وارد سيستم شدم تونستم اطلاعات قبلي رو چك كنم سوالي كه داشتم اگر چراغ مربوط به HDD روشن نباشد مشكل مربوط به چه قسمتي ميشود و چگونه ميتوانم مشكل رو رفع كنم و در صورتي كه هادر ديسك DVR پر شده باشد چه كار بايد انجام بدم با تشكر از راهنمايي هاي شما

    ثبت شده در 1394/10/09
  • مصطفی:

    سلام خسته نباشید یه دستگاه دی وی آر 16 کانال دارم که متاسفانه هیچ یک از خروجی های تصویرش hdmi, VGA, AV کار نمیکنه لطفا راهنمایی فرمایید

    ثبت شده در 1394/10/12
  • Milad:

    سلام دستگاه dvr ما آنالوگ وقتي به قسمت مرور ميرم ميخوام از ساعت خاصي رو حذف كنم از حافظه چطور ميتونم اينكار رو كنم؟ ويرايش داره اما نميدونم چجوريه ميزنه شروع ويرايش بعد ميزنه پاين ويرايش اما اتفاقي نميافته ميشه بهم بگيد؟؟؟؟؟

    ثبت شده در 1394/11/14
  • vahid:

    سلام. سه تا دوربین دام انالوگ نصب کردم و اتصالات و کابل کشی به درستی انجام شده ولی روی DVR تصویر نمیده ؟ این دوربینا قبلا کار میکردن با این DVR ولی الا نه؟ از چی میتونه باشه؟

    ثبت شده در 1394/12/05
  • فرزین:

    سلام،با pc به دستگاه dvr متصل شوید و به قسمت setting دستگاه که مربوط به خروجی های دستگاه میباشد بروید و خروجی را به حالت اول بازگردانيد،در این صورت دستگاه به حالت اول باز میگردد

    ثبت شده در 1394/12/13
  • نانا:

    سلام ببخشيد آيا امكان اين هست كه كل فيلم هاي هارد رو بخواهيم پاك كنيم؟ اگر هست، چگونه!؟ سپاس

    ثبت شده در 1395/02/20
  • Mkh:

    سلام مهندس جان ممنون از توضیحاتتون ، من یه دی وی ار 16 کانال دی اهوا دارم ولی نمیتونم تنظیمات رو جوری بکنم که فقط موقع تشخیص حرکت شروع به ظبط کردن بکنه اگر میشه منو راهنمایی کنید یا حداقل یه منبع آموزشی کامل بهم معرفی کنید ممنونم

    ثبت شده در 1395/03/02
  • حسین نادی:

    من یک dvr هایک ویژن مدل 7208HGHI-E1 خریدم . این مدل خروجی برای آلارم نداره؟ پس چرا در منو تنظیمات آلارم داره؟ با تشکر

    ثبت شده در 1395/03/21
  • محمد:

    سلام من یک دستگاه multivisionدارم که خوب کار میکرد نميدانم چه اتفاقی افتاده که دیگر ضبط نمیکند و ضمنا نميتوانم به فیلم های ضبط شده قبلی دسترسی پیدا کنم. مبتوانید راهنمایی کنید؟ با تشک

    ثبت شده در 1395/04/03
  • بهنام:

    سلام.عرض ادب.ببخشید دستگاهDVR.H264 از لحظ زمانی چند مدت تصاویر رو در خودش ذخیره میکنه.ممنون میشم جواب بدین.

    ثبت شده در 1395/04/10
  • sara:

    سلام ، میشه توضیح بدید چطور میتونم فیلم 1 دوربین و حذف کنم تعداد دوربینها 5 تا هستش ولی فقط 1 میخوام حذف کنم ممنون

    ثبت شده در 1395/05/15
  • مولایی:

    بستگی به تعداد و کیفیت دوربین ها و ظرفیت هاردتون داره

    ثبت شده در 1395/06/16
  • masoud:

    سلام مهندس من يه مدل h264دارم ديروز خواستم يه مرور كنم تصاوير رو ديدم امروز كه هفدهم هست ضبط كرده ولي روز 13و14و15رو ضبط نكرده ولي روزهاي 1 الي 12رو ضبط كرده دارم ميخواستم ببينم چرا سه روز قبل رو كه جديد تره نداره ولي 15 روز قبلتر از اونارو داره ممنون از راهنمايتون

    ثبت شده در 1395/06/19
  • محمد ناصر سیروسی :

    با سلام خدمت شما دوست عزیز در مورد تنظیمات Nvr و برنامه ریزیش سوال داشتم میشه کمکم کنین

    ثبت شده در 1395/06/31
  • علی:

    عالی بدون نقص ممنون

    ثبت شده در 1395/07/03
    • پاسخ عرفان

      باسلام ساعت سیستم دوربین من اشتباهه نمیدونم چجوری تنظیم کنم

      ثبت شده در 1396/03/05
  • Mahdi Akbari:

    سلام چطور میتونم کلید موس دوربین حرف کنم به دوربین ساده تبدیل کنم رو برداشتی اتصالات هست سیم قرمز +12 سیم مشکی منفی سیم key سیم سبز pwr سیم زرد vbs قهوه ای ghd چطور میتونم سربندی کنم خروجی تصویر ازش بگیرم

    ثبت شده در 1395/09/16
  • علی:

    سلام بنده یک عدد دی وی آر turbo hd hikvision ۸ کانال دارم و ۶ عدد دوربین هم دارم اما نمیدونم چرا تصاویر دوربینام سیاه و سفیده ممنون میشم راهنماییم کنید

    ثبت شده در 1395/09/18
  • علی:

    سلام.اگر بخوایم قسمتی از فیلم ضبط شده تو dvr -rohs hd recorderرو پاک کنیم باید چکار کنیم

    ثبت شده در 1395/10/08
  • Mohamad:

    اگر ممکنه دستگاه من رفته رو زبان چینی نمدانم چکارش کنم کمک کنید

    ثبت شده در 1395/10/12
  • حمید:

    سلام من یک دوربین کرفتم تصویر داشتم دست رفت رو دکمه پایین بالا تصویر رفت چیکار کنم مهندس

    ثبت شده در 1395/10/18
  • بی نام:

    سلام خسته نباشید ممنون از مطالب مفیدتون یه سوال داشتم حدود 6یا 8 دوربین فکر میکنم از نوع دام باشه ک بوسیله دستگاه NVR درحال ضبط فیلم هست روی هاردش میخواستم این دستگاه برای چند دقیقه هیچگونه فیلمی رو ضبط نکنه و روی هاردش هم ذخیره کنه باید چیکار کنم ؟؟ اگر دستگاه NVR را خاموش کنم موفق میشم ک دوربین ها چیزیرو ضبط و ذخیره نکنن توسط دستگاه یا نه لطفا راهنماییم کنید ک چطور میتونم برای چند دقیقه دوربین هارو از کار بندازم . ممنون میشم

    ثبت شده در 1396/06/10
 
نظر خود را ثبت کنید