انتخاب مجری یا نصاب دوربین مداربسته

انتخاب مجری یا نصاب مناسب دوربین مداربسته شاید بیش از انتخاب محصوال نصب شده اهمیت داشته باشد. در این مطلب به بیان روش های انتخاب یک شرکت یا فرد مناسب برای نصب دوربین مداربسته می پردازیم.

نصب-دوربین-مداربسته,نصب دوربین مدار بسته,دوربین مداربسته بولت,نصب دوربین مداربسته بولت
انتخاب مجری یا نصاب مناسب برای نصب دوربین مداربسته یا سیستم حفاظتی شاید بیش از انتخاب محصولات مدار بسته اهمیت داشته باشد. اما اینکه چطور می توان یک مجری مناسب انتخاب کرد شاید کار ساده ای نباشد. در مطلب زیر به بیان نکاتی در رابطه با انتخاب ساده تر مجری می پردازیم.
(برا اطلاعات تخصصی در رابطه با نصب مطلب نصب دوربین مداربسته را مطالعه کنید.)

تجهیزات را از مجری بخرم یا مجری و فروشنده متفاوتی را انتخاب کنم؟

این یکی از سوالات مهم مشتریان است. معمولا مجری سیستم مداربسته شما فروشنده این تجیهزات نیز هست، اما آیا خرید این تجهیزات از مجری به نفع شماست؟


نصب سیستم مداربسته یا به طور کلی اجرای یک سیستم صنعتی هزینه های جانبی زیادی دارد. این هزینه ها شامل هزینه نیرو انسانی، هزینه حمل و نقل تجهیزات و نفرات، هزینه ابزارالات نصب، هزینه های آینده شامل هزینه دادن خدمات گارانتی و ... است در ضمن باید حاشیه سود قابل قبولی را نیز برای کار نصب با توجه به دردسرهای زیاد آن در نظر گرفت. با توجه به بالا بودن این هزینه ها معمولا کارفرما حاضر نخواهد بود تمام این هزینه را به صورت هزینه نصب پرداخت کند. پس مجری مجبور خواهد بود بخشی از هزینه های خود را در فروش تجهیزات به کارفرما جبران کند.


زمانی که شما یک فروشنده مجزا را برای خرید تجهیزات انتخاب می کنید معمولا می توانید تجهیزات مداربسته را با قیمت بهتری تهیه کنید اما در اجرای آن ممکن است با مشکل روبه رو شوید. در این حالت معمولا بسیاری از مجریان حرفه ای تر سیستم مداربسته زیر بار نصب این تجهیزات نخواهند رفت یا هزینه ای به مراتب بالاتر را برای نصب تجهیزات مطرح خواهند کرد.


جواب سوال این بخش تقریا روشن است. بهتر است از یک مجری و فروشنده برای تجیهزات مداربسته استفاده کنید. البته خرید تجهیزات از مجری نباید به قیمت متضرر شدن شما تمام شود. در ادامه در رابطه با روشهای انتخاب مجری مناسب تر صحبت خواهیم کرد.


چطور از قیمت داده شده از جانب مجری مطمئن شوم؟

افزایش شفافیت در کار بهترین نتیجه را خواهد داشت. روشهای خاصی وجود دارد تا شما بتوانید شفافیت مجری خود را در رابطه با تجهیزات ارائه شده افزایش دهید.


برای افزایش شفافیت مجری و جلوگیری از سوء استفاده انجام روشهای زیر بسیار موثر است:

  • انتخاب محصولات از روی لیست قیمت: از مجری خود درخواست لیست قیمت محصولات را بکنید. داشتن لیست قیمت به شما دو کمک بزرگ خواهد کرد. اول اینکه مطمئن خواهید شد شما محصولات را دقیقا با قیمتی خواهید خرید که به دیگر مشتریان نیز فروخته می شود. دومین سود این کار امکان مقایسه محصولات با هم است. شاید محصولی ارزان قیمت تر و مناسب کاربری شما هم بر روی لیست وجود داشته باشد. (برای اطلاعات بیشتر مطلب لیست قیمت دوربین مداربسته را مطالعه کنید.)
  • درخواست مدل و مشخصات کامل محصولات: داشتن مدل و مشخصات کامل تجهیزات به شما امکان تحقیق بیشتر در مورد آنها را خواهد داد. مدل دوربین مداربسته خود را در اینترنت وارد کنید تا مطمئن شوید این مدل در وبسایت تولید کننده وجود دارد.
  • دقت در انتخاب برند: در صورتی که کشور تولید کننده دوربین ها برای شما بسیار با اهمیت است حتما در مورد برندی که انتخاب می کنید تحقیق کنید. از انجایی که مبحث انتخاب برند کمی طولانی است برای اطلاعات بیشتر به مطلب انتخاب برند دوربین مداربسته مراجعه کنید.

شرکت ها برای نصب مناسب ترند یا نصاب ها؟

هر کدام از این دو گروه مزایا و معایب خاص خود را دارند. بهتر است یک مقایسه تخصصی در این رابطه داشته باشیم:

  • هزینه نصب: هزینه نصب شما در صورت انتخاب نصاب ها به مراتب کمتر خواهد بود. شرکت ها هزینه های ثابت بیشتری خواهند داشت پس انتخاب آن نیز برای شما پر هزینه تر خواهد بود.
  • تعهد کاری و کیفیت اجرا: می توان گفت تعهد کاری یک بحث شخصیتی است اما معمولا شرکتها به علت محدودیت های قانونی و امکان از بین رفتن شهرتشان تعهد بیشتری در امر اجرا خواهند داشت.
  • ریسک کلاه برداری: در صورتی که شرکت انتخاب شده یک شرکت ثبت شده باشد شما تقریبا ریسک کلاه برداری نخواهید داشت در صورتیکه یک فرد می تواند به سادگی تعهدات خود را زیر پا بگذارد و امکان پیگرد قانونی برای شما بسیار مشکل خواهد بود.
  • خدمات گارانتی: پس از اتمام عملیات نصب و تسویه حساب، نصاب هیچ تعهدی در قبال سیستم شما نخواهد داشت. اما در صورت انعقاد قرارداد نصب با یک شرکت شما می توانید از دریافت خدمات گارانتی اطمینان داشته باشید.

کدام شرکت یا نصاب را انتخاب کنم؟

در رابطه با انتخاب شرکت یا نصاب دوربین مداربسته بهتر است در اولین قدم از تجارب دیگران کمک بگیرید. سعی کنید شرکت یا نصابی را انتخاب کنید که از سوی دیگر مشتریان مورد تائید قرار گرفته یا معرفی شده است.


در هنگام انتخاب حتما به رزومه کاری مجری خود نیز توجه کنید. اینکه این شرکت توانسته است تا چه حد پروژه های موفقی داشته باشد بسیار مهم است. میتوانید حتی کمی در رابطه با کار این شرکت در پروژه های قبلی آن تحقیق کنید و سپس آن را انتخاب کنید.



بازگشت به مطلب نصب دوربین مداربسته

Written by www.tticctv.com

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • کاظمی:

    اطلاعاتتان بسیار خوب بود ممنون از زحمات جنابعالی، لطف کنید اگر نصاب خوب در تهران دارید مشخصاتشان را به ایمیل من ارسال فرمایید ( شرکت باشد بهتر است و می خواهم از تجهیزات هایک ویژن استفاده کنم ) با تشکر از شما

    ثبت شده در 1395/10/27
 
نظر خود را ثبت کنید