آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته

این مطلب به آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته می پردازیم. از آنجایی که انجام انتقال تصویر یکی از بخش های بسیار مهم نصب دوربین های مداربسته است سعی می کنیم این مطالب را با تمامی جزئیات به شما آموزش دهیم.

انتقال-تصویر,انتقال تصویر دوربین مداربسته با اینترنت,انتقال تصویر دوربین مداربسته
این مطلب به آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته می پردازیم. از آنجایی که انجام انتقال تصویر یکی از بخش های بسیار مهم نصب دوربین های مداربسته است سعی می کنیم این مطالب را با تمامی جزئیات به شما آموزش دهیم.

قسمت های مختلف انتقال تصویر دوربین مداربسته

  • تنظیمات DVR یا NVR: این قسمت اولین قسمت از انجام انتقال تصویر است. چه بخواهید دوربین ها را در شبکه ببینید و چه نیاز به انتقال تصویر داشته باشید شما نیاز دارید تنظیمات شبکه دستگاه DVR یا NVR خود را انجام دهید. تنظیمات DVR در انواع متفاوت DVR کمی تفاوت دارد اما سعی می کنیم به اصول کلی آن اشاره کنیم. در صورتی که در مورد دستگاه خود مشکلی داشتید این موضوع را به صورت جداگانه مطرح کنید.
  • فوروارد کردن پورت های مودم (Port Forwarding): فوروارد کردن پورتهای مودم به شما اجازه می دهد از یک محل دیگر و از طریق اینترنت به دستگاه DVR خود دسترسی داشته باشید. فوروارد کردن مودم در انواع متفاوت مودم تفاوت خواهد داشت. در صورت امکان طریقه فوروارد کردن پورت ها در هر نوع از مودم را به صورت جداگانه آموزش می دهیم.
  • تنظیمات دستگاه یا گوشی دریافت کننده تصاویر: دستگاه یا مودمی که میخواهید تصاویر را روی آن ببینید نیاز به تنظیمات خاص یا نصب نرم افزار مخصوصی را خواهد داشت.

تنظیمات DVR یا NVR برای انتقال تصویر

در ابتدا پس از روشن کردن دستگاه DVR و دسترسی به منوهای آن وارد قسمت تنظیمات شبکه دستگاه شوید. در این قسمت شما با پنجره ای مشابه عکس پایین مواجه خواهید شد. از آنجایی که این تنظیمات برای هر دستگاه DVR متفاوت است شاید منوی دستگاه شما کمی متفاوت باشد اما خصوصیات دستگاه های متفاوت به هم بسیار مشابه است.


انتقال-تصویر-دوربین-مداربسته-01,انتقال تصویر دوربین مداربسته,انتقال تصویر دوربین مداربسته
تصویر منوی شبکه دستگاه DVR

  • IP Address: آدرس IP دستگاه DVR است. هر دستگاه موجود در شبکه یک آدرس دارد که به صورت یک کد تشکیل شده از چهار عدد نشان داده می شود. برای مثال در عکس ما آدرس IP دستگاه 192.168.1.99 تنظیم شده است. شما میتوانید هر یک از بخش های این ادرس را بین 0 تا 255 تنظیم کنید. البته این آدرس باید طوری تنظیم گردد که با شبکه نصب شده فعلی تطابق داشته باشد. سه عدد اول ادرس IP مشخص کننده رنج IP شبکه شما هستند. در صورتی که میخواهید یک دستگاه را به این شبکه وارد کنید باید حتما سه عدد اول IP دستگاه شما هم مشابه بقیه تجهیزات موجود در شبکه باشد و البته عدد چهارم آدرس IP شما باید حتما متفاوت از تمامی تجهیزات موجود در شبکه باشد. برای مثال من یک کامپیوتر با IP 192.168.1.1 در شبکه دارم. در صورتی که بخواهم دستگاه دیگری به این شبکه اضافه کنم باید سه رقم اول را به صورت مشابه و رقم اخر را به صورت متفاوت انتخاب کنم. برای مثال ادرس 192.168.1.2 یک انتخاب مناسب خواهد بود. توجه داشته باشید که هرگز نباید دو دستگاه با آدرس IP مشابه در شبکه شما وجود داشته باشند. در صورت وجود شبکه شما دچار اختلال خواهد شد. به همین دلیل ما در مثال، عدد آخر آدرس را 99 در نظر گرفته ایم تا احتمال همسان بودن این آدرس با بقیه ادرسهای موجود در شبکه حداقل شود.
  • Subnet mask: استفاده از subnet mask در شبکه های کامپیوتری پیچیده تر معنا پیدا خواهد کرد. این خصوصیت محدوده ادرس های IP شما را مشخص می کند. در شرایط عمومی مقدار این ردیف را 255.255.255.0 تنظیم کنید. در صورتی که در شبکه ای مقدار subnet mask تجهیزات متفاوت از این مقدار بود قبل از انجام تنظیمات شبکه حتما با مسئول شبکه ان مرکز هماهنگی کنید.
  • Default Gateway: توضیح مفهوم اصلی Gateway در شبکه شاید کمی بحث را پیچیده کند. به صورت کلی این خصوصیت را باید با آدرس IP مودم خود پر کنید. در صورتی که مودم از قبل از شبکه نصب شده باشد می توانید default gateway را از روی هر یک از دستگاه های موجود در شبکه بخوانید. معمولا در شبکه ها آدرس IP دستگاه مودم 192.168.1.1 است. در صورتی که در شبکه موجود سرور مرکزی وجود داشته باشد این ادرس به سرور مرکزی اختصاص داده شده و آدرس 192.168.1.2 برای مودم در نظر گرفته می شود.
  • Client Port: که به آن سرور پورت (Server port) یا مدیا پورت (Media port) هم می گویند. پورت سرور به صورت پیش فرض در دستگاه های DVR هایک ویژن به صورت پورت 8000 تنظیم شده است. از طریق این پورت شما میتوانید تصاویر دستگاه DVR را بر روی موبایل خود ببینید.
  • HTTP Port: که به آن اینترنت پورت (Internet port) یا وب پورت (Web port) هم می گویند در دستگاه های DVR هایک ویژن به صورت پیشفرض 80 تنظیم شده است. این پورت پورتی است که شما باید بر روی مودم خود فوروارد کنید پس آن را به خاطر داشته باشید. از طریق این پورت شما میتوانید تصاویر دوربین مداربسته را در شبکه داخلی یا اینترنت بر روی کامپیوتر ببینید.

پس از تنظیم این خصوصیات DVR یا NVR شما آماده اتصال به شبکه است و باید سراغ قسمت بعدی انتقال تصویر برویم.

فوروارد کردن پورت های مودم برای انتقال تصویر

فوروارد کردن پورت های مودم شاید پیچیده ترین قسمت انتقال تصویر باشد. (منظور و مفهوم پورت فورواردینگ را در مقاله مختص این کار با نام پورت فورواردینگ دوربین مداربسته بخوانید). از آنجایی که فوروارد کردن پورت در هر مدل از مودم و روتر متفاوت است در اینجا ما تنها روش فوروارد کردن پورت ها بر روی یک نوع مودم را بررسی کرده و در مقاله تخصصی تر به بقیه انواع مودم ها می پردازیم.


به صورت کلی در این بخش هدف شما فوروارد کردن 2 پورت است. یکی پورت HTTP و یکی پورت کلاینت. این پورت ها به ترتیب امکان دیدن تصاویر بر روی کامپیوتر و موبایل را برای شما فراهم میکنند.

طریقه تنظیم مودم برای فوروارد کردن پورت ها

ابتدا باید به منوی مودم خود دسترسی پیدا کنید. آدرس IP مودم را در یک بروزر وارد کنید (این ادرس احتمالا 192.168.1.1 است). در صورتی که آدرس IP را نداشتید Default Gateway را بر روی یکی از کامپیوترهای داخل شبکه چک کنید.


پس از وارد کردن این آدرس پنجره مودم شما باز خواهد شد که از شما درخواست username و password را دارد. این اطلاعات را از صاحب دستگاه (مشتری) گرفته و وارد مودم شوید.

برای دسترسی به منوی پورت فورواردینگ در مودم D-link به صورت زیر عمل کنید:


قسمت Advance Setup را انتخاب کرده و سپس قسمت NAT را انتخاب می کنیم. پس از این کار با پنجره ای مشابه پنجره پایین مواجه خواهیم شد.

انتقال-تصویر-دوربین-مداربسته-02,انتقال تصویر دوربین مداربسته,انتقال تصویر دوربین مداربسته
منوی پورت فورواردینگ مودم TP-Link

در این پنجره PVC2 را انتخاب کرده و بر روی Virtual Server کلیک کنید تا به پنجره بعدی بروید.


انتقال-تصویر-دوربین-مداربسته-03,انتقال تصویر دوربین مداربسته,انتقال تصویر دوربین مداربسته
فوروارد کردن پورت 80 TP-Link

در این پنجره پورت اول را به صورت زیر فوروارد می کنیم:

  • Rule Index: 1
  • Application: Hikvision (این قسمت را میتوانید با نامی دلخواه پر کنید)
  • Protocol: ALL
  • Start Port Number: 80
  • End Port Number: 80
  • Local IP Address: 192.168.1.100

انتقال-تصویر-دوربین-مداربسته-04,انتقال تصویر دوربین مداربسته,انتقال تصویر دوربین مداربسته
فوروارد کردن پورت 8000 TP-Link

سپس به سراغ پورت دوم رفته و آن را نیز به صورت زیر تنظیم می کنیم:

  • Rule Index: 2
  • Application: Hikvision (این قسمت را میتوانید با نامی دلخواه پر کنید)
  • Protocol: ALL
  • Start Port Number: 8000
  • End Port Number: 8000
  • Local IP Address: 192.168.1.100
پس از فوروارد کردن پورت ها میتوانید نتیجه را در صفحه Virtual Server به صورت زیر ببینید.
انتقال-تصویر-دوربین-مداربسته-05,انتقال تصویر دوربین مداربسته,انتقال تصویر دوربین مداربسته
جدول پورت های فورارد شده مودم TP-Link

دیدن تصاویر بر روی کامپیوتر

برای دیدن تصاویر بر روی کامپیوتر ساده ترین روش استفاده از اینترنت اکسپلورر برای دیدن تصاویر است. برای این کار IP استاتیک خود را (این IP را باید از ISP خود دریافت کنید. میتوانید در قسمت status مودم هم این IP را مشاهده کنید) در قسمت بالای صفحه اینترنت اکسپلورر وارد کنید و با گذاشتن علامت دو نقطه ":" شماره پورت خود را به این صورت وارد کنید:


5.52.219.178:80

پس از وارد کردن این ادرس در صورت درست انجام دادن همه مراحل صفحه وارد شدن به دستگاه DVR شما نمایش داده خواهد شد. پیش از دیدن تصاویر دوربین ها شما باید از منوهای اینترنت اکسپلورر منوی Tools را انتخاب کرده و در قسمت پایین Internet Options را انتخاب کنید. در تب بالای صفحه Security را انتخاب کنید تا صفحه زیر را مشاهده کنید:


انتقال-تصویر-دوربین-مداربسته-06,تنظیم اینترنت اکسپلورر برای انتقال تصویر,تنظیم اینترنت اکسپلورر برای انتقال تصویر
قسمت Security از منوی Internet Options

قسمت نشان داده شده در عکس را انتخاب کنید تا صفحه زیر باز شود:


انتقال-تصویر-دوربین-مداربسته-07,تنظیم اینترنت اکسپلورر برای انتقال تصویر,تنظیم اینترنت اکسپلورر برای انتقال تصویر
صفحه Custom Level و تنظیمات موجود در آن

در صفحه Custom level مطابق تصویر دو گزینه تیک زده شده را در حالت Prompt قرار دهید. حال خواهید توانست تصاویر دوربین های خود را در صفحه اینترنت اکسپلورر ببینید.


دیدن تصاویر روی موبایل

برای انجام تنظیمات موبایل در انتقال تصویر مطلب آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل را بخوانید.

مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (69)
  • علی اصغرزارعی:

    شما کلاس اموزش هم دارید

    ثبت شده در 1393/09/14
  • aa:

    خیلی مزخرف توضیح دادی!

    ثبت شده در 1393/11/18
  • نیکخو:

    سلام و خسته نباشید من در کامپیوترم در مکان دیگر( از مکان دوربین ها و dvr )تصویر ها را دارم اما در موبایلم تصویر ندارم آیا برای موبایل باید تنظیماتی بر روی دستگاه dvr انجام شود یا نه نرم افزار های مختلفی را در موبایلم نسب کردم ولی موفق نشدم لطفا کمکم کنید متشکرم

    ثبت شده در 1393/11/24
    • پاسخ علی شهدوست

      بله، پورت انتقال تصویر روی موبایل معمولا از کامپیوتر متفاوت است. در ابتدا در مودم خود فوروارد شدن پورت اینترنت و پورت سرور را چک کنید. اگر هر دو پورت به درستی فوروارد شده بود احتمالا در تنظیمات نرم افزار انتقال تصویر پورت اشتباهی را وارد کرده اید.

      ثبت شده در 1393/11/24
  • سروش:

    واقعا ممنونم ازتون مهندس! خیلی به من کمک کرد!

    ثبت شده در 1393/12/10
  • حسین:

    با نشکر از شما واقعا عالی بود -سپاسگذارم

    ثبت شده در 1393/12/11
  • محسن:

    با سلام من تصویر را انتقال داده ام تنها مشکل این است که تصویر را در وب و موبایل در محدوده ای که وایرلس آنتن می دهد میبینم ولی با همان آی پی استاتیک و پورت در جای دیگر نمیتوانم مشاهده کنم

    ثبت شده در 1394/01/17
  • رضا:

    سلام دوست عزیزم واقعا" خیلی خوب توضیح دادید با تشکر از شما

    ثبت شده در 1394/01/22
  • مهدی:

    سلام مهندس مودم من آی پی لینک هست . کلا منو پورت فورواردینگ اون متفاوت هست. لطفا در خصوص فوروارد کردن پورتها راهنمایی کنید.ممنون میشم درج پاسخ خود را از طریق ایمیل اطلاع رسانی کنید.

    ثبت شده در 1394/01/27
    • پاسخ علی شهدوست

      هر مودم روش نسبتا متفاوتی در پورت فورواردینگ دارد. متاسفانه امکان اموزش این کار برای همه مودم ها در این وبسایت وجود ندارد. بهتر است به راهنمای مودم خود مراجعه کنید

      ثبت شده در 1394/01/28
  • احمد:

    خیلی آموزنده و عالی بود.بسیار سپاسگزارم..موفق باشید..

    ثبت شده در 1394/01/30
    • پاسخ ahmad

      با سلام من تازه ipگرفتم وقتي تو وب ميزنم يوزر پسورد ميخواد ميدم ولي وصل نميشه حتي چند بار پسورد dvrعوض ميكنم ولي وصل نميشه حتي به گوشي هم وصل نميشه

      ثبت شده در 1394/06/22
  • مهدی :

    با نشکر از شما واقعا عالی بود -سپاسگذارم lمرسی

    ثبت شده در 1394/02/08
  • حمید:

    ممنون مطالب مفیدی بود

    ثبت شده در 1394/02/21
  • حسین:

    سلام ممنون از آموزش عالیتون. میخواستم بدونم میشه دوتا دستگاه dvr رو از طریق یک مودم و یک آی پی استاتیک فوروارد کرد؟ ضمنا مودمم هم D-link DSL-2730U هست. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    ثبت شده در 1394/03/13
  • وحید:

    خیلی ممنون از مقالات جالبتون واسه من که تاز اومدم تو کار دوربین مداربسته خیلی مفید بود بازم تشکر

    ثبت شده در 1394/04/09
  • امید :

    دوست عزیز خیلی مردی! دمت گرم

    ثبت شده در 1394/04/12
  • مهدی:

    با سلام بنده یه مشکل دارم و اونم اینه که یه دوربین دارم که وایفای و یه مودم bm632w از راه دور نمیتونم تصویر ببینم لطفا راهنمایی کنید

    ثبت شده در 1394/04/13
  • صابر:

    سلام مهندس عالی بود بنده دقیقا این کارها رو انجام دادم و تصویر رو دارم ولی متاسفانه یه دونه از دوربین ها رو دارم علتشو نمیتونم پیدا کنم لطفا راهنماییم کنید دستگاه hikvision مودم هم tplink

    ثبت شده در 1394/04/16
  • محمد رضا:

    با سلام من یک مودم d LINK مدل 2740 دارم 2آنته مشکی رنگ یک ادرس ای پی استاتیک تهیه کردم میخام دوربین های مغازمو از خونه ببینم من در قسمت تتنطیمات مودم در قسمت DMZ فقط ادزس ای پی دی وی ار رو ست کردم ینی یک کادری بود ک فقط ی ادرس ای پی میشد بهش داد بعد از اون روی LOCAL میتونم دوربینهای مغازمو ببینم ینی توی مغازه با اینترنت مغازه وقتی توی مرورگر IE ادرس ای پی مودمو میزنم ازم یوزر پسورد میخاد و من لاگین میشم و دوربینهامو میبینم اما مشکل من وفتیه ک از بیرون مغازه با اینترنت دیگه ای پی ولیدو میزنم لاگین میشم اما دوربینامو نمیتونم ببینم چیزی بهم نشون نمیده.. حالا نمیدونم تنطیمات مودمو باید تغییر بدم یا مربوط ب دی وی ارم میشه... ممنون میشم توضیح بدین دیگه کلافم کرده...

    ثبت شده در 1394/04/25
  • مهدی:

    سلام برای من شخص دیگری انتقال تصویر را انجام داده است . و او نیز میتواند دوربینهای مرا چک کند خواستم بدونم چگونه میشود رمز ورود به پنل را تغییر داد. تا دسترسی او به دوربینهای من قطع شود. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    ثبت شده در 1394/04/28
  • پویا:

    آموزش کاربردی و خوبی بود. امیدوارم همیشه موفق باشید...

    ثبت شده در 1394/05/05
    • پاسخ عباس

      سلام آیا میتوان تصاویر دوربین را با زمانبندی به ایمیل دیگری فرستاد/ اگه آره چه کاری باید انجام داد؟ ممنون

      ثبت شده در 1394/05/22
  • پدرام:

    بله پورتهای متفاوتی را برای هر dvr انتخاب کنید مثلاً پورت 80 برای dvr شماره یک و پورت 81 برای dvr شماره 2 و به همین ترتیب سپس پورت مربوطه را به IP دی وی آر خودش فوروارد فرمایید

    ثبت شده در 1394/05/06
    • پاسخ محمد

      سلام میشه لینک نرم افزار که رو گوشی باز میشه رو بزارین با تشکر nopican

      ثبت شده در 1395/01/30
  • کسری:

    بسیار متشکر و ممنونم.مطالب شما کمک زیادی به من کرد.

    ثبت شده در 1394/05/06
  • امیر حسین:

    عالی بود

    ثبت شده در 1394/05/11
  • محسن:

    آقا واقعا عالی بود استفاده کردیم

    ثبت شده در 1394/05/21
  • حجت:

    خیلی خوب بود

    ثبت شده در 1394/06/16
  • alireza:

    عالی بود.دمت گرم

    ثبت شده در 1394/06/24
  • صابر:

    مهندس از انتشار تجربه ها و مطالب مفیدتون واقعاً سپاسگزارم امید وارم موفق و پیروز باشید-

    ثبت شده در 1394/06/29
  • reza:

    سلام بنده یه مشکل دارم مودم من 2730 دیلینک تو قسمت تنظیمات گزینه start port . end port رو نداره لطفا کمکم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ثبت شده در 1394/07/14
  • morteza:

    عالی بود

    ثبت شده در 1394/07/19
  • میثم:

    دمتون گرم

    ثبت شده در 1394/08/11
  • مهدی:

    مشکل من شبیه شما بود شما باید مودم را تنظیم کنید

    ثبت شده در 1394/08/11
  • رضا قنادزاده:

    سلام به همه دوستن مخصوصا آقای شهدوست. بنده برخلاف نظر دوست عزیز آقای "aa" میگم که توضیحاتتون به زبون ساده و روان عالی بود. ممنون که علمتون در اختیار بقیه قرار میدین

    ثبت شده در 1394/08/23
  • ali reza:

    سلام خوب بود ممنون

    ثبت شده در 1394/09/09
  • حسین:

    سلام دوست عزیز اگه امکان داره همین آموزش را از طریق کنترل پنل مودم ZyXEL P-660HW-T1 V3 هم توضیح بفرمایید.

    ثبت شده در 1394/09/14
  • علی شیدائی:

    سلامخدمت دوستان عزیز من برای انتقال تصوری از مودم zyxel تک پورت استفاده کردم وای هرکاری میکنم نمیتونم تصاویر رو داخل وب ببینم . تمام تنظیمات رو هم ظاهرآ صحیح انجام دادم ولی باز نشد . این را هم بگم که با مودم های tp-link و d-link انتقال تصویر انجام دادم و نتیجه هم گرفتم ولی با این مودم zyxel مشکل دارم لطفآ کمک کنید ممنون

    ثبت شده در 1394/09/16
  • کامبیز قیمی:

    مهندس از انتشار تجربه ها و مطالب مفیدتون واقعاً سپاسگزارم امید وارم موفق و پیروز باشید

    ثبت شده در 1394/09/23
  • هنرمند:

    سلام؛خسته نباشید،آقای شهدوست شماره تماس شما را میخواستم.

    ثبت شده در 1394/10/18
  • دانیال:

    سلام دوست عزیز من برای انتقال تصویر ip رو باید از کجا گیربیارم

    ثبت شده در 1394/10/19
  • محمد:

    مهندس سپاسگزارم موفق باشید

    ثبت شده در 1394/10/23
  • amir hossein:

    عالی هم وطن خسته نباشی

    ثبت شده در 1394/10/26
  • سمانه:

    سلام. من در دفتر شرکت و محل کارگاه و محل انبار هرکدام دوربین مداربسته دارم و حالا می خواهم همه رو از محل دفتر و همچنین از طریق گوشی در تمام نقاط جهان، ببینم. آیا فقط از طریق امواج رادیویی می شود؟ ویا حتما باید اینترنت داشته باشیم؟ به این دلیل سوال می کنم که محل انبار در خارج از شهر است و امکان اینترنت ندارد.

    ثبت شده در 1394/11/06
  • حسین:

    با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم آیا میشه دو تا دی وی آر AHD رو با یه آی پی انتقال تصویر گرفت. اگه میشه به چه صورت باید تنظیم بشه هم روی موبایل میخوام بگیرم هم روی کامپیوتر.

    ثبت شده در 1394/11/20
  • aar:

    سلام.خسته نباشید.من بصورت لوکال از طریق وب دوربین و چک میکنم.الان بعد اینکه ویندوز و عوض کردم درایور هم همه نصبه..وقتی ابنترنت اکسپلورر و باز میکنم و وب دوربین و مبارم بالا،سی پی یو میرهرو صد درد..مهندس مشکل چیه؟مرسی

    ثبت شده در 1395/01/06
  • aar:

    سلام..خسته نباشید.. چند وقتیه ویندوز سیستم و عوض کردم و تمام درایور مورد نیاز و نصب کردم..دستگاه dvr از طریق lan به سیستم متصلِ و از طریق اینترنت اکسپلورر دوربین و چک میکنم..الان بعد عوض کردن ویندوز وقتی اینترنت اکسپلورر و که باز میکنی دوربین بالا میاد سیستم کند میشه و cpu میره رو 100% راهنمایی کنید..مرسی

    ثبت شده در 1395/01/07
  • مهناز:

    سلام باتشکراز توضیحات خوب شما من رمز دی وی آر گم کردم چطور میتونم از طریق اینترنت دوباره تصاویر ببینم ممنون میشم راهنمایی کنید

    ثبت شده در 1395/01/20
  • محمد:

    سلام این برنامه به همه دستگاهی میخوره من دستگاه دارم ای پی دستگاه اینه 192.168.1.18وپورت tcp اینه 34567 وپورتhttpاینه80 تنضیمات موم هم انجام دادم نمیاد رو گوشیم لطفا منو راهنمایی کتید ممنون میشم

    ثبت شده در 1395/01/29
  • ابوالفضل:

    سلام مهندس جان ایا امکانش هست روی هر دامنه ای تصویر دوربین انتقال دهم؟؟؟ چون تو تنظیمات DVR فقط ادرس 4 سایت هست که انها هم یا رایگان ندارند یا اگر رایگان دارند 7 روزه است. رو دامنه ای مثلا IR

    ثبت شده در 1395/01/31
    • پاسخ محسن

      سلام ممنون از توضیحات مختصر و مفیدتون که خیلی عالی بود،، من معمولا جایی نظر نمیدم ولی اینجا خواستم به اون دوستانی که نوشتن خیلی مزخرف بود بگم بهتره اول برن و نصب دوربین رو یاد بگیرن بعد بیان دنبال این چیزها،، مطلب انتقال تصویرتون واقعا خلاصه، مفید و کار راه انداز بود.. ممنونم

      ثبت شده در 1395/07/01
  • محمد:

    سلام من دوربینای فروشگاهم رو روی گوشی انتقال دادم با مودم سری باز میشه اما با نت گوشی باز نمیشه 4G هم هست ممنون میشم راهنمای کنید

    ثبت شده در 1395/03/17
  • REZA:

    سلام خسته نباشید میشه ی راهنمایی کنید؟مودم من d-link-2730U هست منوی مودم با مودم های دیگه فرق داره

    ثبت شده در 1395/04/03
  • سعید:

    با سلام . آیا برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته به موبایل به مودم جداگانه ای نیاز است یا از همان مودمی که برای اتصال به اینترنت استفاده می کنیم می توان استفاده کرد ؟؟؟

    ثبت شده در 1395/04/21
  • برتر:

    سلام. راهنمایی میخواستم در مورد اینکه تصویر DVR روی لپتاپ داشته باشم مشتری میخواد هزینش بیاد پایین که مانیتور نخره امکانش هست که تصویر داشته باشیم؟ بازبینی تصویر هم انجام بده؟ اگر هست لطفا کنید بفرماید به چه صورت؟

    ثبت شده در 1395/05/20
  • پوریا :

    با تشکر از اطلاعات جالبی که گذاشتين شما جایی برای آموزش انتقال تصویر سراغ دارید که مدرک هم بدن ممنون ميشم معرفی کنید

    ثبت شده در 1395/05/26
  • negar__jmp:

    باسلام ممنون از توضیحاتتون بسیار صریح و روان بود موفق وموید باشید

    ثبت شده در 1395/06/06
  • محمد:

    سلام بدون مودم میشه پورت فوروارد کرد ؟ اگر میشه برنامه ای خاصی هست؟

    ثبت شده در 1395/06/11
  • sadegh:

    سلام من تصویر dvr را با استفاده از نرم افزارmxeye روی گوشی دارم .میخواهم روی pc هم تصویر بگیرم ولی نرم افزاری پیدا نکردم اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید. باتشکر

    ثبت شده در 1395/06/28
  • مصطفی:

    سلام ببخشید اگر ((Cd درون کارتون dvr را نداشته باشیم)) برای انتقال تصویر برای dvr های مختلف چگونه باید متوجه شویم که چه اپلیکیشنی مربوط به آن است؟؟؟

    ثبت شده در 1395/07/11
  • Amirhossein:

    اول تشكر مي كنم بابت اصلاعات مفيدتون ي سوال داشتم اين مراحل انجام دادم انتقال تصوير تو گوشيم هست با واي فاي كه اي پي دستگاه دادم تصوير دارم ولي جاي كه ميرم با نت گوشي وصل مي شم تصوير ندارم ممنون مي شم اگه راهنمايي كنيد.

    ثبت شده در 1395/10/07
  • MohammadReza:

    سلام دوست گرامی.بله میشه از طریق یک آی پی چند دستگاه رو متصل کرد فقط باید در قسمت پورت دستگاه شماره های متفاوت بدین.حالا هر زمان خواستین انتقال بدی در قسمت پورت در گوشی یا کامپیوتر شماره همون پورت رو وارد میکنید

    ثبت شده در 1395/10/26
  • شهاب:

    با سلام و خسته نباشید و تشکر از مطلب اموزندتون بنده امروز با اموزش شما موفق شدم هم تصویر رو روی کامپیوتر دفتر و هم گوشی اتتقال بدم فقط یک مشکل دارم و اینکه این اتصال گوشی درمحدود ه ارتباط با مودم دفتر هست فقط راهنمایی میخوام لطف کنید توضیح و یا راهنمایی کنید برای انتقال تصویر به گوشی که مکانش جای دیگری هست مثلا اگر به منزل بروم و مودم و اینترنت پرسرعت داشته باشم چیکار کنم چون اینجا ایرتباط با سرور امکان پذیر نیست این سوال بیشتر مخطاتبان شما بوده هرکسی بلده خواهش میکنم توضیح بده خدا اجرتون بده بدجور نیاز دارم

    ثبت شده در 1395/10/28
  • eghbal:

    با سلام ،من کارم برق صنعتیه ،دیروز مشکل مشاهده روی گوشی سر یه کار پیش اومد ،منم در این مورد تخصصی نداشتم از مطلبتون خیلی استفاده کردم ،البته در نهایت روی گوشی از p2p استفاده کردم خیلی راحت بود ،ممنون

    ثبت شده در 1395/11/01
  • امین:

    خسته نباشی.آقا من مودم tenda 150 دارم.اینجو چیز رو نداره.advanced داره ولی چیزی درمورد شبکه یا چیزی که شما گفتی نداره..من چکار کنم ممنون آگه راهنمایی کنید

    ثبت شده در 1395/11/09
  • Mahdi:

    سلام.یه سوال داشتم ،میخواستم بدونم میشه تعدادی از دوربین های یک dvr رو بصورت انتقال تصویر انجام داد و تعداد دیگر دوربین ها انتقال تصویر نداشته باشند و به توان به صورت شبکه داخلی مشاهده کرد؟ مثلا از ۸ تا کانال یک dvr یک یا دو کانال انتقال تصویر داشته باشه.با تشکر

    ثبت شده در 1395/11/16
  • Mahdi:

    سلام.یه سوال داشتم ،میخواستم بدونم میشه تعدادی از دوربین های یک dvr رو بصورت انتقال تصویر انجام داد و تعداد دیگر دوربین ها انتقال تصویر نداشته باشند و به توان به صورت شبکه داخلی مشاهده کرد؟ مثلا از ۸ تا کانال یک dvr یک یا دو کانال انتقال تصویر داشته باشه.با تشکر

    ثبت شده در 1395/11/16
  • حامد:

    ممنون مهندس توضیح خوبی دادی. یه سوال برا من پیس اومده و اونم اینکه از کجا بدونم پروتکل انتقال تصویر در DVR چیه ؟ و اینکه بخوام با همون پروتکل انتقال تصویر داشته باشم از یک کانال DVR یا هر کدوم که خواستم. منظورم پروتکل http dh rtp rstp این جور چیزاست.

    ثبت شده در 1395/12/01
  • masood:

    سلام. در صورت خاموش بودن مودم اينترنت در محلي كه دوربين كه دوربين هاي مدار بسته وجود دارن ايا امكان پذير است بتوان از محلي ديگر دوربين ها به صورت انلاين چك كرد؟ با تشكر

    ثبت شده در 1395/12/26
  • پويا:

    دمت گرم عالي بود

    ثبت شده در 1395/12/26
  • حسن:

    با سلام من تصویر را انتقال داده ام تنها مشکل این است که تصویر را در وب و موبایل در محدوده ای که وایرلس آنتن می دهد میبینم ولی با همان آی پی استاتیک و پورت در جای دیگر نمیتوانم مشاهده کنم

    ثبت شده در 1396/02/20
  • امیر:

    از آموزش با ارزش شما سپاسگذارم.

    ثبت شده در 1396/02/23
  • محمد:

    با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و مهنس عزیز, یک سوال دارم, چند وقتیه در انتقال تصویر یک مشکلی برام بوجود اومده, یک مودم تی پیلینک به همراه آی پی استاتیک دارم که به غیر از دی وی آر دو عدد پی سی و یک عدد کارت ورود خروج پرسنل وجود داره, انتقال تصویرو انجام میدم و تصویر میگیرم اما بعد چند ساعت و یا یکی دوروز انتقال تصویرم قطع میشه, و باید دوباره برم مودمو ریست کنم و دوباره کانفیگ کنم تا دوباره انتقال تصویرم راه بیفته که بازم بعد چند روز دوباره قطع میشه, کسی میتونه راهنمایی کنه مشکل از چیه؟، حتی مودم و دی وی آرم رو عوض کردم و تست کردم بازم همین مشکل رو دارم, لطفا نظری دارید بگید, تشکر

    ثبت شده در 1396/02/30
  • محمد:

    سلام اگه امکانش هست روی مودم 2740u آموزش دهید با تشکر

    ثبت شده در 1396/04/13
 
نظر خود را ثبت کنید