سوئیچ KVM چیست؟

سوئیچ KVM یک سوئیچ مکانیکی یا الکتریکی است که امکان اشتراک یک یا چند دستگاه با یک نمایشگر، موس و کیبرد فراهم می کند. در این مطلب بیشتر با این وسیله آشنا میشویم.

سوئیچ-KVM,,عکس سوئیچ KVM
سوئیچ KVM دستگاهی است که امکان اشتراک دو یا چند دستگاه با یک نمایشگر، کیبرد و موس را ایجاد می کند. اصطلاح KVM مخفف سه واژه Keyboard، Video، Mouse است که به اشتراک گذاری این تجهیزات اشاره می کند.

کاربرد سوئیچ KVM در سیستم مداربسته

برای دیدن تصاویر سیستم مدار بسته به یک نمایشگر نیاز خواهد بود. در صورتی که بر روی میز نصب شده دستگاه از قبل نمایشگری متصل به یک کامپیوتر وجود داشته باشد شاید نصب یک نمایشگر جدید منطقی نباشد. با استفاده از سوئیچ KVM امکان اتصال هر دو دستگاه کامپیوتر و DVR به نمایشگر میسر خواهد شد. پس از فشردن کلید روی سوئیچ KVM تصویر نمایشگر بین کامپیوتر و DVR تغییر می کند.

طریقه نصب و استفاده از سوئیچ KVM

طریقه نصب این سوئیچ بسیار ساده است. این سوئیچ دارای یک خروجی و معمولا دو ورودی است. در قسمت ورودی تصویر شما خروجی تصویر رایانه و DVR را متصل می کنید؛ خروجی موس کامپیوتر و DVR نیز به همان ترتیب به ورودی های سوئیچ KVM متصل می شود توجه داشته باشید که ممکن است سوئیچ KVM دارای ورودی موس PS2 باشد و از آنجایی که دستگاه های امروزی معمولا دارای موس USB هستند این قسمت از سوئیچ قابل استفاده نخواهد بود.خروجی تصویر سوئیچ KVM نیز به نمایشگر شما متصل خواهد شد.



مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • مصطفي:

    واقعا ممنون از اين همه اطلاعات مفيد كه هم ديد تئوريك و هم تجربي در اين خصوص به من داد ،در هر صورت در صورت امكان شماره اي از خودتون بهم بدين تا در خصوص يك سري پروژه ها كه قبلا انجام داده ام بتونم تبادل نظر كنم

    ثبت شده در 1394/01/22
 
نظر خود را ثبت کنید