معرفی دوربین مداربسته اکتی (ACTi)

شرکت اکتی (ACTi) یکی از تولید کنندگان بزرگ تجهیزات مداربسته تحت شبکه است که از سال 2003 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است. در این مطلب با این شرکت و محصولات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

دوربین-مداربسته-اکتی-acti,,دوربین مداربسته اکتی acti
شرکت اکتی (ACTI) در سال 2003 کار خود را با تولید تجهیزات مداربسته تحت شبکه آغاز کرد و تلا ش کرده محصولات متنوعی را در این خصوص عرضه کند. هدف اصلی این شرکت انتقال تکنولوژی بالا در ساخت این محصولات و تولید تجهیزات به روز امنیتی حفاظتی است.

این شرکت مرحله به مرحله رنج تولیدات خود را بالا برد تا بتواند در بازارهای متفاوت این زمینه به رقابت با تولید کنندگان بزرگ بپردازد و رفته رفته به یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مداربسته تحت شبکه دنیا تبدیل شد.

محصولات اکتی شامل چه تجهیزاتی می شوند؟

تولیدات اکتی به صورت کلی شامل تجهیزات مداربسته تحت شبکه است. این تجهیزات عبارتند از: دوربین های مداربسته تحت شبکه، دستگاه های ضبط دیجیتال تحت شبکه، نرم افزارهای پردازش تصویر و ادوات و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته.

محصولات اکتی ساخت چه کشوری است و از نظر کیفیت در چه سطحی قرار دارد؟

دفتر مرکزی و کارخانه این شرکت در کشور تایوان واقع شده است. محصولات این شرکت از نظر کیفیت در سطحی بالاتر از متوسط قرار دارند. این شرکت یکی از 50 شرکت بزرگ تولید کننده دوربین مداربسته در جهان است.

مطالب مرتبط

لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • ناشناس:

    با سلام بابت وبسایت ارزشمند و اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید سپاسگذارم.

    ثبت شده در 1394/07/11
 
نظر خود را ثبت کنید