نقشه گرمایی HeatMap در دوربین مداربسته چیست؟

قابلیت HeatMap در دوربین مداربسته به شما این امکان را می دهد تا نقاط پربازدید و کم بازدید مکان تجاری خود را شناسایی کنید...

نقشه-گرمایی-HeatMap-در-دوربین-مداربسته-چیست؟,,

دوربین های شبکه تجهیزات مقیاس پذیر، منعطف و مقرون به صرفه ای هستند که دارای قابلیت های پردازش تصویری همچون نقشه گرمایی یا Heatmap می باشند.


قابلیت Heatmap در دوربین مدار بسته به شما این امکان را می دهد تا نقاط پربازدید و کم بازدید مکان تجاری خود را شناسایی کنید.
این قابلیت مختص دوربین های مداربسته IP است که و از جمله قابلیت های پردازش تصویر VCA است. این سیستم با ارائه تصاویری از نقاط مختلف یک مکان تجاری به شما کمک می کنند تا الگوهای رفت و آمدی مشتریان را در طول زمان های مختلف و همچنین در زمان واقعی بدست آورید.

کاربرد هیت مپ

داشتن دیدگاه واضحی از میزان تردد مشتریان در بخش های مختلف یک فروشگاه به شما کمک می کند که عملکرد خود را در نحوه مدیریت فروشگاه بهبود بخشیده و خدمات مورد نیاز مشتریان را ارتقا دهید. همچنین با وجود این فناوری می توانید به تغییرات جریان مشرتیان در بخش های مختلف و میزان اجناس بفروش رفته دسترسی داشته باشید.


با نصب یک دوربین با قابلیت Heatmap به راحتی می توانید شلوغ ترین بخش فروشگاه را تشخیص دهید. این اطلاعات به شما نشان می دهند که مردم زمانی که وارد فروشگاه شما می شوند به کدام بخش بیشتر مراجعه می کنند. این امر می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که افراد به چه چیزهایی بیشتر علاقه مندند و چرا. بدین ترتیب می توانید می توانید اقلام و اجناس فروشی خود را در این مکان های خاص قرار دهید تا بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند.


الگوریتم عملکرد Heatmap

با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ی نقشه های حرارتی در دوربین های هوشمند، ثبت خودکار رخداد ها در هنگام حرکات مشتریان در طول زمان میسر گشته و توسط نمودار زمانی و آمار فضایی در طیف رنگ های مختلفی همچون قرمز، آبی، سبز، زرد و ... نمایش داده می شود.


برای مثال یک قسمت را با تراکم رنگ قرمز و قسمت دیگر را با رنگ آبی و ... نشان می دهد. که هر کدام از این رنگ ها بنابر پارامتر هایی که از قبل برای نرم افزار تعریف شده است، مشخص کننده میزان تراکم مشتری در آن قسمت هستند. معمولا حداکثر تراکم در بخش قرمز و حداقل آن در بخش آبی رنگ تعریف شده است. علاوه بر نمودار طیف رنگ ها، نموداری آمار حجم تراکم را در اختیار کاربر قرار می دهد.


آمار ارائه شده توسط نقشه گرمایی به صورت نمودارهای روزانه، هفتگی و ماهانه قابل دسترسی است. به این شرح که در نمودار روزانه، میزان تراکم جمعیت در هر ساعت در نمودار هفتگی و ماهانه میزان تراکم در هر روز به صورت عددی قابل رویت است.



مطالب مرتبط:




Written by www.tticctv.com

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید