خرید دوربین مداربسته خانگی

استفاده از دوربین های مداربسته یکی از بهترین روش های شناسایی و ایجاد امنیت در منازل مسکونی هستند، به خصوص که اکثر سرقت ها زمانی اتفاق می افتند که منزل خالی است و ساکنین در آن حضور ندارند.

خرید-دوربین-مداربسته-خانگی,,
استفاده از دوربین های مداربسته یکی از بهترین روش های شناسایی و ایجاد امنیت در منازل مسکونی است، به خصوص که اکثر سرقت ها زمانی اتفاق می افتند که منزل خالی است و ساکنین در آن حضور ندارند.
دوربین های امنیتی یک جزء کلیدی در سیستم های امنیتی خانگی بوده و دارای تنوع بسیار بالا و با ویژگی های متفاوتی هستند. به دلیل وجود این تنوع ممکن است انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل شما کار دشواری باشد. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات لازم را برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب را در اختیار کاربران قرار دهیم.

چه تعداد دوربین برای منزل مسکونی مناسب است؟

خب این موضوع تا حد زیادی به وسعت منزل یا ساختمان مسکونی بستگی دارد. اما به صورت کلی فارغ از شکل و متراژ ساختمان مکان هایی در ساختمان وجود دارند که نیازمند نصب دوربین مداربسته هستند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:
درب های ورودی ساختمان: درب های ورود و خروج اولین و مهمترین نقطه در ساختمان است که باید توسط دوربین های مداربسته پوشش داده شوند. از این طریق می توانید بر ورود و خروج افراد کنترل و نظارت داشته و افراد تازه وارد یا غریبه را شناسایی نمایید. توصیه می گردد از دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر بالاتری برای این نقاط استفاده کنید.
پارکینگ: یکی از نقاط حساس و مهم در ساختمان پارکینگ ها هستند زیرا دسترسی به آنها آسان بوده و اغلب قسمت انباری نیز در آنها واقع شده اند. این قسمت نیز باید توسط دوربین ها پوشش داده شوند.
حیاط: حیاط یک محیط روباز است و دارای دید باز است. دسترسی به آن از طریق دیوار ها نیز وجود دارد پس بهتر است در این مکان نیز حداقل یک دوربین نصب نمود.
پشت بام: پشت بام به دلیل رفت و آمد کم و خلوت بودن ممکن است ناامن باشد و سارقین از طریق آن بخواهند وارد ساختمان گردند. بنابراین توصیه می گردد برای پشت بام یا ورودی آن حداقل یک دوربین در نظر بگیرید.
انباری ها: اگر در داخل انباری خود اشیا و وسائل گران قیمتی دارید می توانید دوربین های پارکینگ را به نحوی نصب کنید که درب ورودی انباری ها را نیز پوشش دهد. یا در صورت حساسیت بالا می توانید به صورت جداگانه برای آنها دوربین نصب کنید.
محوطه بیرونی ساختمان: محوطه بیرونی ساختمان زمانی اهمیت می یابد که ساکنین ساختمان اتومبیل های خود را در آن پارک کنند که برای افزایش امنیت آنها بهتر است از حداقل دو عدد دوربین استفاده کرد.

دوربین مداربسته مناسب برای فضای داخلی منزل

نصب دوربین مداربسته در داخل منزل مسئله ای است که باید از چندین منظر مورد بررسی قرار گیرد. یک اینکه برای نصب دروبین داخل منزل نیاز به مجوز دراید و نصب آن به صورت مخفی ممکن است پیگرد قانونی داشته باشد . بر فرض دریافت مجوزهای لازم باید با توجه به ویژگی ها و حساسیت های موجود و نظر کارشناس مربوطه پس از بازدید برای منزل خود تصمیم به نصب دوربین با تعداد مشخص بگیرید.

از چه برند دوربین مداربسته ای برای منازل مسکونی استفاده کنیم؟

برند های مختلفی در بازار وجود دارند اما به صورت کلی بهتر است برای منازل مسکونی از برندهای معتبر با قیمت متوسط استفاده گردد. همچنین برندهایی همچون ویژن (Hikvision)،داهوآ (Dahua) و یونی ویو (Uniview) برای نصب در منازل مناسب هستند.

مطالب مرتبط:





Written by www.tticctv.com

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید