آشنایی با دوربین مداربسته PanoVu هایک ویژن

کیفیت تصویر فوق العاده، ضبط تصاویر به صورت 360 درجه و قابلیت ردیابی هوشمند از جمله ویژگی های مهم دوربین های سری PanoVu هایک ویژن است. دوربین های سری PanoVu پیشرفته ترین...

آشنایی-با-دوربین-مداربسته-PanoVu-هایک-ویژن,,
کیفیت تصویر فوق العاده، ضبط تصاویر به صورت 360 درجه و قابلیت ردیابی هوشمند از جمله ویژگی های مهم دوربین های مداربسته سری PanoVu هایک ویژن است. دوربین های سری PanoVu پیشرفته ترین نوع دوربین های پانورامیک برای نظارت بر فضاهای گسترده و باز هستند.

در سال 2016 شرکت هایک ویژن که پیشرو و مبتکر در زمینه تولید محصولات نظارت تصویری جدید و نوآورانه می باشد جدیدترین دوربین های پانورامای سری PanoVu را معرفی کرد.


این دوربین ها قابلیت ارائه تصاویر 180 و 360 درجه بدون نویز، با کیفیت و وضوح بالا را دارند به طوریکه قادرند تصاویری یکپارچه را از چندین سنسور مختلف در یک واحد ارائه دهند.
علاوه بر این، توانایی قدرتمند ردیابی هوشمند Smart Tracking در دوربین مداربسته PanoVu، بر سایر ویژگی های دوربین های گردان اعم از توانایی زوم اپتیکال 36x و زوم دیجیتال 16x، نصب و پیکربندی کاربر پسند و عملکرد فوق العاده در نور کم آن افزوده گشته است.

طراحی کاربردی و منحصر بفرد

دوربین های سری PanoVu برای کاربردهای نظارتی امنیتی نظیر استادیوم ها، مراکز شهر، فرودگاه ها و پارکینگ ها طراحی شده اند. این دوربین ها به کاربران این امکان را می دهند که یک دوربین چند سنسوره را با چندین دوربین معمولی جایگزین کنند که مستقیما منجر به کاهش هزینه ها و کاهش پیچیدگی سیستم مداربسته می گردد.
1033-تصویر-پانورامیک,,

در سیستم های نظارتی قدیمی برای داشتن تصاویر واید و 180 یا 360 درجه نیاز به نصب چندین دوربین مختلف و وجود نرم افزار های پیشرفته برای یکسان سازی و ادغام تصاویر بدست آمده وجود داشت.


اما دوربین PanoVu یک راه حل همه جانبه است زیرا چندین سنسور مختلف را در یک واحد ادغام می کند و نیاز به نرم افزار های پیشرفته را از بین می برد.
طراحی یکپارچه دوربین PanoVu نصب و راه اندازی آن را بسیار آسان کرده است به طوریکه با وجود یک سیستم اترنت و یک منبع تغذیه نصب و تنظیمات آن انجام می شود.

کیفیت بالای تصاویر در نور کم

دوربین های سری PanoVu از داشتن تکنولوژی تصاویر با کیفیت در نور کم دوربین های هایک ویژن بهره برده اند.


این دوربین ها به لنز های DarkEye هایک ویژن با دیافراگم های بزرگ مجهز هستند و از این منظر عملکردی مشابه با دوربین های سری DarkFighter دارند. آنها قادر به ارائه تصاویر رنگی با وضوح بسیار بالا و با جزئیات دقیق در نورهای کمتر از 0.002 لوکس هستند.

سیستم ردیابی هوشمند

قابلیت ردیابی هوشمند در دوربین های PanoVu بر قابلیت ردیابی موجود در دوربین های PTZ اضافه شده و این امکان فرآهم می شود تا قابلیت زوم قدرتمند PanoVu برای بزرگنمایی جزئیات کوچک در تصویر پانورامیک فراهم گردد.


بوسیله این قابلیت می توان سوژه های مختلف را در آن واحد و در هر دو حالت خودکار و دستی ردیابی کرد. دوربین همچنین دارای طیف گسترده ای از توابع تجزیه و تحلیل تصویر(VCA)از جمله تشخیص نفوذ (Intrusion Detection)، تشخیص عبور خط (Line Crossing) و تشخیص ورود و خروج از منطقه است.

مدل های منحصر بفرد

دوربین های سری PanoVu در مدل های 8 مگاپیکسلی با تصاویر 180 درجه و 16 مگاپیکسلی و تصویر 360 درجه در دسترس هستند و کاربران می توانند مدل ایده آل خود را برای کاربری های نظارتی مختلف انتخاب کنند. مدل های 16 مگاپیکسل 360 درجه دارای 8 سنسور 1/1.9” Progressive Scan CMOS هستند. در حالی که مدل های 8MP دارای 4 سنسور برای تولید تصاویر 180 درجه ای خود هستند. تمامی دوربین های سری PanoVu دارای استاندارد IP66 بوده و برای استفاده در انواع شرایط آب و هوایی مختلف مناسب هستند.

مطالب مرتبط




Written by www.tticctv.com

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید