عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته آنالوگ

اولین عامل تاثیر گذار بر روی قیمت دوربین های انالوگ برند آنهاست. اینکه کدام تولید کننده این محصول را ساخته است تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت دوربین های مداربسته خواهد داشت. در این مطلب اطلاعات بیشتری را در رابطه با عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته انالوگ به دست خواهید اورد.

قیمت_دوربین_مداربسته,قیمت دوربین مداربسته,دوربین مداربسته و قیمت
اولین عامل تاثیر گذار بر روی قیمت دوربین های انالوگ برند آنهاست. اینکه کدام تولید کننده این محصول را ساخته است تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت دوربین های مداربسته خواهد داشت. (برای روشهای شناسایی دوربین های متفرقه این مطلب را بخوانید)
دومین عامل تعیین کننده بر روی قیمت دوربین ها کیفیت تصویر و نوع چیپ تصویر آنهاست. کیفیت تصویر دوربین های آنالوگ را با واحد تیوی لاین (TVL) نشان می دهند. کیفیت تصویر دوربین های انالوگ امروزی بین 420 تا 700 تیوی لاین است. طبیعتا هرقدر کیفیت تصویر دوربین بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. در رابطه با چیپ تصویر نیز به صورت کلی چیپ های CCD گران قیمت تر از چیپ های CMOS یا DIS هستند.
سومین عامل تعیین کننده بر روی قیمت دوربین لنز آن است. دوربین هایی که دارای لنز ثابت هستند معمولا قیمتی به مراتب پایین از دوربین های با لنز متغییر (وریفوکال) دارند.
عامل بعدی تعیین کننده در قیمت دوربین وجود OSD منو بر روی دوربین است. گرچه معمولا این منو کاربرد زیادی در دوربین ها ندارد اما تاثیر زیادی بر روی قیمت دوربین مداربسته دارد.
عواملی مانند دید در شب IR، جنس بدنه دوربین و ... نیز میتوانند تا حد کمی بر روی قیمت دوربین تاثیر گذار باشند.

مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • علی:

    با سلام و تشکر از مطالب مفید شما من تو سایتهای مختلف خیلی مواردی را مشاهده کردم آما نمیدانم برای آموزش و حرفه ای شدن خود با یک چه کلاسهایی و جه نوع سی دی آموزشی های را از کجا دریافت کنم لطفا مرا راهنامیی کنید

    ثبت شده در 1393/10/17
    • پاسخ علی شهدوست

      شرکت ما به صورت دوره ای اقدام به برگذاری دوره های آموزشی سیستم های مداربسته می کند. این دوره ها رایگان است اما تنها برای نمایندگان فعال شرکت انجام می شود.

      ثبت شده در 1393/10/23
 
نظر خود را ثبت کنید