نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی

نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی عموما با اهداف امنیتی صورت می گیرد و اهالی ساختمان معمولا دغدغه های مشترکی دارند. این مقاله به شما کمک میکند تا انتخاب راحتری را برای دوربین های مداربسته مورد نیاز در منازل داشته باشید.

دوربین_مداربسته_خانه,نصب دوربین مداربسته,نصب دوربین مداربسته در خانه
نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی عموما با اهداف امنیتی صورت می گیرد و اهالی ساختمان معمولا دغدغه های مشترکی دارند. این مقاله به شما کمک میکند تا انتخاب راحتری را برای دوربین های مداربسته مورد نیاز در منازل داشته باشید.

برندهای مناسب

از انجایی که کاهش هزینه و حفظ کیفیت از دغدغه های مشتریان مسکونی است معمولا برندهای چینی معتبر به انها معرفی میشود. برندهایی مانند Dahua و Hikvision معمولا طول عمر و گارانتی بسیار مناسبی دارند و برای نصب در منازل ایده آل هستند.

انتخاب نوع سیستم

استفاده از دوربین های انالوگ در منازل بسیار رایج است. این کار یک دلیل منطقی دارد چراکه دوربین های شبکه بسیار پر هزینه تر هستند (حدودا سه برابر) و با توجه به محدود بودن ورودی های ساختمان نیازی به کیفیت بسیار بالای تصویر نخواهد بود پس هزینه کردن در این زمینه از نظر فنی و مالی منطقی نخواهد بود.

انتخاب محل های نصب

محل نصب دوربین ها میتواند برای هر ساختمان متفاوت باشد اما به صورت کلی محل های رایجی برای نصب دوربین وجود دارد که به آنها اشاره میکنیم:


  • درب ورودی ساختمان: مهمترین قسمت برای کنترل ورود و خروج افراد.
  • پارکینگ ها: با توجه به شکل و تعداد طبقات باید دوربین های مناسب برای پارکینگ طوری انتخاب شود که حداقل ورود و خروج خودروها را نشان دهد.
  • حیاط: در صورتی که حیاط شما پشت ساختمان قرار دارد و امکان ورود از محیطهای مجاور به ان وجود دارد باید با حداقل یک دوربین محافظت شود.
  • روبه روی ساختمان: در صورتی که اهالی ساختمان خودروهای خود را روبه روی ساختمان پارک میکنند نیاز خواهد بود یک یا دو دوربین برای پوشش محیط رو به روی ساختمان در نظر گرفته شود.
  • پشت بام: در صورتی که پشت بام ساختمان از ساختمان های مجاور قابل دسترسی است نیاز خواهد بود حداقل یک دوربین برای ورودی پشت بام در نظر گرفته شود و یا دوربین هایی برای پوشش قسمت های حساس پشت بام در نظر گرفته شود.

مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • اسماعیل محمدی :

    سلام دوربینی هست که بتوانم در خانه ای کاربگذارم و همزمان تمام تصویرها را مثلا درگوشی موبایل یا مثلا تبلت ببینم لطفا راهنمایی فرمایید

    ثبت شده در 1395/10/05
 
نظر خود را ثبت کنید