نصب دوربین مداربسته در واحدهای اداری

نصب دوربین در واحد تجاری معمولا بیشتر با هدف نظارتی صورت می گیرد تا امنیتی. با این حال گاهی با توجه به شرایط مشتری ممکن است نیاز آنها متفاوت باشد. در این مطلب در رابطه با نصب دوربین های مداربسته در محیطهای اداری اطلاعاتی را به دست خواهیم اورد.

نصب_دوربین_مداربسته_دفتر,نصب دوربین مداربسته,نصب دوربین مداربسته در دفتر اداری
نصب دوربین در واحد تجاری معمولا بیشتر با هدف نظارتی صورت می گیرد تا امنیتی. با این حال گاهی با توجه به شرایط مشتری ممکن است نیاز آنها متفاوت باشد.

برندهای مناسب

معمولا کارفرمایان در محیطهای اداری به دنبال دوربین های با برندهای مطرح تر هستند. در صورتی که مصرف کننده حساسیتی روی کشور تولید کننده برند خود نداشته باشد برای این کاربری ها برندهای Dahua و Hikvision توصیه می شوند که از برندهای چینی با شهرت بین المللی هستند. در غیر این صورت برندهای مانند Vivotek ، GeoVision، Samsung، و Panasonic توصیه می شوند.

انتخاب نوع سیستم مداربسته

انتخاب نوع سیستم مداربسته به شدت به کاربری دوربین ها وابسته است. در بیشتر محیطهای اداری تنها نظارات عمومی نیروی کار مورد نظر مشتری است. برای براورده کردن چنین نیازی استفاده از دوربین های انالوگ نیز کافی خواهد بود. اما در صورتی که کیفیت تصویر تخصصی تر یا نیاز خاص در محیط الزامی باشد استفاده از دوربین های شبکه ضروری خواهد بود.

انتخاب محل نصب

نصب دوربین های مداربسته در محیطهای اداری به شدت به نیاز کارفرما وابسته است از این رو نمی توان جزئیاتی از محل دوربین ها را ارائه کرد و برای تعیین تعداد دوربین ها به بازدید از محل نیاز خواهید داشت.

مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید