H.264 به چه معناست؟

H.264 یک پسوند فشرده سازی فایل های ویدئویی و از خانواده سیستم های فشرده سازی MPEG4 است. استفاده از این روش فشرده سازی در سیستم های مداربسته بسیار رایج است. در این مطلب با این سیستم فشرده سازی کمی بیشتر اشنا می شویم.

H264,ضبط سیستم مداربسته,لوگوی H264
H.264 یک پسوند فشرده سازی فایل های ویدئویی و از خانواده سیستم های فشرده سازی MPEG4 است. استفاده از این روش فشرده سازی در سیستم های مداربسته بسیار رایج است.
برای دیدن تصاویر با این پسوند به پلیر خاصی نیاز دارید. این پلیر را می توانید در CD دستگاه DVR یا NVR خود پیدا کرده و یا با سرچ کردن عبارت H.264 player در اینترنت پیدا کنید.

گاهی مصرف کنندگان با دیدن عبارت H.264 بر روی DVR خود تصور می کنند این عبارت برند دستگاه است که تصور اشتباهی است. دستگاه هایی که با این عبارت مشخص شده اند عموما فاقد برند خاصی هستند.



مقالات مرتبط



لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • مظلومی:

    با سلام وخسته نباشی متاسفانه هیچ گونه اطلاعی در مورد این فرمت ضبط به بیننده داده نشده است مانند چگونگی فشه سازی و بر چه اصولی این فشرده سازی انجام میشود

    ثبت شده در 1394/01/17
 
نظر خود را ثبت کنید