دوربین مداربسته با کیفیت

مشتریان کیفیت معمولا درصد کمتری از مشتریان سیستم های مداربسته را تشکیل می دهند. این مطلب به این مشتریان کمک می کند تا دوربین های مناسب را انتخاب کنند.

دوربین_تحت_شبکه_اکسیز,دوربین مداربسته اکسیز,دوربین مداربسته تحت شبکه اکسیز
مشتریان کیفیت معمولا درصد کمتری از مشتریان سیستم های مداربسته را تشکیل می دهند. این مطلب به این مشتریان کمک می کند تا دوربین های مناسب را انتخاب کنند.

قیمت برای من مهم نیست!

گفتن این جمله به یک فروشنده بزرگترین اشتباه هر مشتری است. هیچ کدام از ما علاقه ای به هدر دادن پول خود نداریم پس برای همه ما قیمت مهم است. بهتر است در انتخاب هر محصول دقیقا به دلایل بالا بودن قیمت آن توجه کرده و بعد ان را انتخاب کنیم.

چه سیستمی انتخاب کنم؟

سیستم های مداربسته به دو دسته انالوگ و شبکه تقسیم می شوند. به صورت ساده سیستم انالوگ ساده و ارزان است و سیستم شبکه حرفه ای و گران.

در صورتی که می خواهید بیشتر هزینه کنید و یک سیستم مداربسته با کیفیت انتخاب کنید حتما به سراغ سیستم مداربسته تحت شبکه یا دیجیتال بروید. (برای مقایسه این دو سیستم این مطلب را بخوانید)

چه برندی انتخاب کنم؟

(راهنمای انتخاب برند دوربین مداربسته)

انتخاب برند مناسب معمولا گمراه کننده ترین قسمت کار است. در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی با شهرت بین المللی استفاده کنید. زیاد به کشور تولید کننده برند توجه نداشته باشید چون ممکن است اطلاعات اشتباهی در این رابطه در اختیار شما قرار داده شده باشد. پیش از انتخاب برند دوربین ها مدلها را در اینترنت جست و جو کنید و سری به وبسایت شرکت تولید کننده بزنید.

در صورتی که در رابطه با کیفیت برندی تردید داشتید می توانید به صورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

چه مجری انتخاب کنم؟

کارکرد و کیفیت دوربین مدار بسته تنها بحث انتخاب نوع دوربین و تجهیزات نیست. مجری سیستم شما تا 50% در کیفیت سیستم مداربسته و خدمات پس از فروش شما سهیم است. سعی کنید حتما از شرکتهای معتبر برای نصب دوربین های مداربسته خود استفاده کنید. پیش از شروع کار رزومه شرکت را بررسی کنید و کمی در مورد انها تحقیق کنید.

مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • یاوری:

    سلام.از اطلاعات خوب شما ممنون.می توانید در کرج یک شرکت خوب معرفی کنید.نصب 3 دوربین در منزل

    ثبت شده در 1395/09/25
 
نظر خود را ثبت کنید