راهنمای انتخاب هارد برای سیستم مداربسته

اهمیت انتخاب هارد مناسب برای سیستم مداربسته را معمولا مشتریان پس از نصب می فهمند. از آنجایی که این هارد به صورت دائمی در حال ضبط تصاویر است باید از کیفیت به مراتب بالاتری از هاردهای رایانه ای برخوردار باشد. در این مطلب کمی با روشهای انتخاب هارد برای ضبط سیستم مداربسته اشنا میشویم.

هارد_دیسک_500گیگ_وسترن,هارد دیسک وسترن,هارد دیسک دوربین مداربسته,هارد دیسک 500گیگا بایتی وسترن دیجیتال
اهمیت انتخاب هارد مناسب برای سیستم مداربسته را معمولا مشتریان پس از نصب می فهمند. از آنجایی که برای محاسبه میزان هارد مورد نیاز برای DVR به این صفحه مراجعه کنید.

این هارد به صورت دائمی در حال ضبط تصاویر است باید از کیفیت به مراتب بالاتری از هاردهای رایانه ای برخوردار باشد. در این مطلب کمی با روشهای انتخاب هارد برای ضبط سیستم مداربسته اشنا میشویم.

نوع هارد

نوع هارد استفاده شده در سیستم های مداربسته هارد دیسک اینترنال است. امکان استفاده از هارد های اکسترنال یا فلش درایو برای ضبط دوربین های مداربسته به هیچ عنوان وجود ندارد.

ظرفیت هارد

ظرفیت هارد دوربین مدار بسته با توجه به کیفیت تصویر ضبط شده و زمان ضبط شما مشخص می شود. هرچه کیفیت تصویر شما بالاتر و زمان ضبط شما بیشتر باشد نیاز با هارد بزرگتری برای ضبط تصاویر خواهید دارد. میتوانید از این صفحه برای محاسبه میزان هارد مورد نیاز خود استفاده کنید.

برند و گارانتی هارد

هارد دیسک ها دارای برندهای متفاوتی هستند. شرکت Western Digital با کیفیت ترین شرکت تولید کننده هارد دیسک است که هاردهای آن در ایران قابل دسترس است. سعی کنید به هیچ عنوان از کیفیت هارد دیسک خود نکاهید چون در صورت خرابی هارد هزینه شما به مراتب بالاتر خواهد بود. هارد دیسک ها دارای شرکتهای متفاوت گارانتی کننده نیز هستند. در بین این شرکتها سازگار و الماس دارای شهرت بیشتری هستند. معمولا هاردهایی که این شرکتها گارانتی می کنند کمی گران قیمت تر هستند.


مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (4)
  • علی رضا چ:

    نوشته ی ضعیفی بود!!! هیچ راهنمایی خاصی نداشت. هارد مناسب سیستم های مداربسته (DVR, NVR) وسترن دیجیتال قرمز هست که از مدل سبزش که توی بازار فراوونه یه 40 50 تومن گرونتره

    ثبت شده در 1393/12/02
    • پاسخ علی شهدوست

      از نظرتون متشکرم... در اولین فرصت اطلاعات بیشتری را در مقاله قرار خواهیم داد. پیروز باشید

      ثبت شده در 1393/12/02
  • حمید:

    سلام مطالبتتون خوبه همینطور ادامه بدهید. در مورد هارد می بایستی حتما ازکش پایین استفاده شود . الخصوص دستگاههای DVR چینی که در بازار فراوان شده اند . چون بعد از مدتی با خطای هارد دیسک موجود نمی باشد. مواجه می شویم. به نظر من بهترین هارد برای دستگاههای DVR که هیچ مشکلی ایجاد نشود هارد های 23 بیتی هستند مانند توشیبا . ولی وسترن دیجیتال قرمز حافظه کش 64mb می باشد . که برای NVR و یا DVR مناسب نیست با مراجعه به Specfication و دیتا شیت دستگاه اطلاعات کاملی در مورد هارد نوشته شده است که اکثرا 32 بیتی هستند.

    ثبت شده در 1394/01/26
  • ایراندخت:

    با سلام از هارد لپ تاب یا کیس هم میشه برای ضبط فیلم استفاده کرد؟؟؟؟؟؟

    ثبت شده در 1394/05/07
  • فريد:

    سلام من چند روز پيش پيامي در مورد اينكه چظور ميتونم دو تا هارد 8 ترابايتي به دي وي ارم كه مدل البرتون 264 هست نصب كنم كه فشار به پاور ان نياد پرسيدم ممنون ميشم راهنماي بفرماييد

    ثبت شده در 1395/05/10
 
نظر خود را ثبت کنید