فروش دوربین مدار بسته

فروش دوربین مداربسته اصلی ترین تخصص شرکت تارتن دژ آریانا است. در صورتی که مایل به خرید یا نصب دوربین مداربسته هستید با ما تماس گرفته و از ما مشاوره بگیرید.

فروش-دوربین-مداربسته,,فروش دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا
قیمت و فروش دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی نظارتی
نصب و فروش دوربین مدار بسته اصلی ترین تخصص و فعالیت شرکت تارتن دژ اریانا است. در صورتی که نیاز به خرید یا نصب دوربین مداربسته دارید میتوانید از ما مشاوره بگیرید.

نحوه انتخاب سیستم مداربسته

پیش از انتخاب سیستم مداربسته باید اقدام به انتخاب برند مناسب برای سیستم کنید. در صورتی که در این رابطه به کمک نیاز داشتید مطلب "راهنمای انتخاب برند دوربین مداربسته" را مطالعه کنید.

پس از انتخاب برند مناسب باید نوع سیستم مناسب را در این برند را انتخاب کنید. به طور کلی سیستم های مداربسته به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شوند:

  • دوربین مداربسته آنالوگ تیوی لاینی: نسل قدیم سیستم های مداربسته که به علت سادگی و ارزان قیمت بودن مورد توجه قرار می گرفت اما دارای کیفیت تصویر بسیار محدود است. این سیستم رفته رفته در حال منسوخ شدن است.
  • دوربین مداربسته آنالوگ HD: نسل جدید از سیستم های آنالوگ که در آن بزرگترین عیب سیستم های آنالوگ تیوی لاینی یعنی محدودیت کیفیت تصویر تا حدی برطرف شده. این دوربین های همچنان ساده و نسبتا ارزان هستند و تا چند سال آینده جای دوربین های آنالوگ سنتی را خواهند گرفت.
  • دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP: دوربین های تحت شبکه سیستم های حرفه ای مداربسته هستند که از کیفیت تصویر به مراتب بالاتر و امکانات بالاتری برخوردارند. پیچیدگی و گران تر بودن سیستم های مداربسته تحت شبکه استفاده از آنها را تا حدی محدود کرده است.

فروش دوربین مداربسته

در صورتی که سیستم مداربسته مناسب کاربری خود را انتخاب کرده اید میتوانید از طریق تماس با ما یا مراجعه به صفحه درخواست " لیست قیمت دوربین مداربسته" از قیمت ها و راه حل های مناسب برای کاربری خود مطلع شوید.

نصب دوربین مداربسته

در صورتی که نیاز به نصب دوربین مداربسته با برندهای معتبر و قیمت مناسب دارید میتوانید از ما برای طراحی، مشاوره و نصب سیستم مداربسته در هر سطحی کمک بگیرید. رزومه پروژه های اجرایی ما نشان دهنده کیفیت کار و رضایت مشتریان ماست.


مطالب مرتبط

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید