آموزش ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش

در این مطلب نحوه ریختن فیلم دوربین های مداربسته بر روی فلش یا پشتیبان گیری از آنها را به صورت گام به گام آموزش خواهیم داد.

ریختن-فیلم-دوربین-مداربسته-روی-فلش,,
در این مطلب نحوه ریختن فیلم دوربین مداربسته و DVR بر روی فلش یا پشتیبان گیری از تصاویر دوربین ها را خواهید آموخت.
تصاویر آموزش مربوط به دستگاه DVR در دوربین مداربسته هایک ویژن است. البته بیشتر دستگاه های DVR منویی تا حدی مشابه دارند و با رعایت همین مسیر می توانید از فیلم های داخل دستگاه بر روی فلش پشتیبان بگیرید.

مراحل ریختن فیلم دوربین مداربسته روی فلش

  1. ابتدا فلش درایو خود را از طریق پورت USB جلو یا پشت دستگاه به دستگاه متصل کنید.
  2. وارد منوی playback یا بازپخش شده و تصاویر را در زمان مورد نیاز تماشا کنید. زمان دقیق و دوربین هایی که برای آنها به پشتیبان نیاز دارید را یادداشت کنید.
ریختن-فیلم-دوربین-مداربسته-روی-فلش-1,,آموزش ریختن فیلم دوربین های مداربسته روی فلش یا بک آپ گرفتن
منوی Play back در دستگاه

  1. وارد منوی Backup یا پشتیبان گیری شوید و زمان و تاریخی که میخواهید از تصاویر دوربین ها پشتیبان گیری کنید وارد کنید. سپس دوربین هایی که میخواهید از تصویر آنها پشتیبان گیری شود را انتخاب کنید.
  2. در قسمت بعد لیستی از فیلمهای دوربین ها توسط دستگاه برای شما نمایش داده خواهد شد. فیلم های مورد نظر را در لیست انتخاب کرده و کلید Export یا backup را بفشارید.
ریختن-فیلم-دوربین-مداربسته-روی-فلش-2,,آموزش ریختن فیلم دوربین های مداربسته روی فلش یا بک آپ گرفتن
منوی Export در دستگاه
  1. حال منویی باز خواهد که محل ریختن فیلمهای پشتیبان بر روی فلش را از شما سوال می کند. پوشه ای را انتخاب کنید تا فیلمها بر روی آن ریخته شود.
  2. ریختن فیلمها بر روی فلش ممکن است چند دقیقه ای زمان ببرد.
  3. معمولا نرم افزار Player فیلم ها نیز در کنار آنها قرار داده خواهد شد. از طریق کامیپوتر خواهید توانست به سادگی تصاویر دوربین ها را ببینید.

مطالب مرتبط



لینک های مفید

دوربین هایک ویژن

Written by www.tticctv.com

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (11)
  • رضا عطایی:

    سلام سایتتوت واقعا عالیه خیلی مفید بود.

    ثبت شده در 1394/11/18
  • میلاد:

    با عرض سلام اقای شهدوست ممنونم بابت مطالب مفیدتان فقط یه سوال داشتم از خدمتتان بنده فیلم از دیوی ار ریختم تو فلش ولی در کامپیوتر پخش نمیشود مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنید

    ثبت شده در 1394/12/21
  • سيماپردازش:

    سلام خسته نباشيد مطالب مفيدي بود

    ثبت شده در 1395/02/25
  • رسول مولوی :

    جناب شهدوست محتوای سایت تون بسیار مفید و آموزنده است . آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی رو برایتان آرزومندم موفق و پیروز باشید .

    ثبت شده در 1395/02/27
  • نادر:

    دستتون درد نکنه مطالبتون واقعا عالین

    ثبت شده در 1395/02/29
  • amin:

    باسلام خسته نباشی مطالب های مفید تان نهایت تشکر ممنون از مطلب پشتیبانگیری روی فلش سوالی پیش امد گزینه ای میاد باچه فرمت روی فلش ذخیره شود با تشر

    ثبت شده در 1395/06/11
  • مهدی :

    سلام خسته نباشید من یه دوربین مداربسته نصب کردم اما هر ده روز دستگاه خطا میزنه میگه هارد در دسترس نمیباشد من هم هارد رو فرمت میکنم تا دوباره شروع به کار کند به نظر شما مشکل از کجاست دستگاه هم رو حالت اتوماتیک قرار داره که خودش فایلهای روز قبل رو پاک و جایگذین روزهای جدید کنه فضای هارد من 500 گیگ هست ممنون میشم کمکم کنید تا درستش کنم

    ثبت شده در 1395/10/22
  • Mohamadahmadi:

    ممنون از راەنماییتون

    ثبت شده در 1396/02/19
  • Mohsen:

    با سلام و خسته نباشید مهندس من از دستگاه DVR کپی کردم روی فلش ولی فلش رو ک میزنم ب گوشی فایل رو باز نمیکنه با اینکه فرمت فایل MP4 هست مشکل از کجاست ممنون از سایت خوبتون

    ثبت شده در 1396/07/24
  • حسین:

    سلام ممنون از این سایتتون. خدا خیرتون بده کسی که مطالب سایت شمارو دنبال کنه احتیاجی به رفتن کلاسهای آموزشی نداره. واقعا عالیه حق نگهدارتون حسین از خوزستان

    ثبت شده در 1396/11/04
  • میثم:

    سلام برای برسی دوربین همسایه چند دقیقه لازم داشتم که برام بارم ریدر روی رم ریخت حالا چطور میشه با موبایل بازش کنم اینجور فرمتی نشان میده printf بازش که میکنم اینو نشون میده Html viewer

    ثبت شده در 1396/11/05
 
نظر خود را ثبت کنید