Synchronous Playback در دوربین مداربسته چیست؟

Synchronous Playback یا بازپخش همزمان یکی از قابلیت های موجود در دستگاه های ضبط DVR یا NVR است...

Synchronou-Playback-در-دوربین-مداربسته-چیست؟,,
با پیشرفت های تکنولوژیکی، نسخه های جدیدی از دوربین های مداربسته با قابلیت های ویژه برای رفع نیاز کاربران روانه بازار می گردند.
Synchronous Playback یا بازپخش همزمان یکی از قابلیت های موجود در دستگاه های ضبط DVR یا NVR است. Playback به معنی بازپخش تصاویری است که قبلا ضبط شده اند وSynchronous به معنی همزمان است. با استفاده از این قابلیت می توان چندین تصویر را به صورت همزمان مشاهده نمود.

دستگاه های ضبط تا چه تعداد تصویر را قادرند به صورت همزمان نشان دهند؟


دستگاه های ضبط از قدرت پردازش محدودی برخوردارند. در نتیجه دستگاه قبل از آنکه بتواند اقدام به بازپخش تصاویر کند باید ابتدا هر تصویر را به صورت جداگانه پردازش و تجزیه تحلیل نموده و بعد از انجام این پروسه آن را نمایش دهد. تعداد تصاویری که به طور همزمان پخش می شوند و همچنین رزولوشن آنها به قدرت پردازش دستگاه ضبط بستگی دارد.

تعداد دستگاه های قدیمی که در گذشته امکان پخش همزمان تمامی کانال های خود را داشتند بسیار محدود بود. اما با پیشرفت تکنولوژی این دستگاه ها قادرند تا همه کانال های خود را به صورت همزمان پخش کنند. اما موضوعی که در حال حاضر از اهمیت بیشتری برخوردار است رزولوشن و کیفیت پخش این تصاویر است.


تعداد محدودی از دستگاه های موجود قادرند تا بیشتر از 4 تصویر را با رزولوشن 1080 نمایش دهند. و در صورتی که به طور مداوم مایلید از این قابلیت استفاده نمایید شاید این تعداد کانال های پخش و کیفیت آن برای تان از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.


قابلیت Synchronous Playback در برند دوربین مداربسته هایک ویژن


می توان گفت تقریبا تمامی دستگاه های ضبط 16 کانال و کم تر از آن در برند هایک ویژن قادرند تمامی کانالها را به صورت همزمان نمایش دهند. برای استفاده و اطلاع از نحوه پخش همزمان در دستگاه های 32 کاناله و یا با تعداد کانال بیشتر باید به کاتالوگ دستگاه مراجعه گردد که اطلاعات کامل تری را نیز در مورد رزولوشن بازپخش تصاویر ارائه می دهد.



مطالب مرتبط





Written by www.tticctv.com

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید