دوربین مداربسته هایک ویژن (Hikvision)

هایک ویژن یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان دوربین مداربسته جهان است. در این مطلب با این شرکت و محصولات آن بیشتر اشنا خواهیم شد.

دوربین_باکس_هایک_ویژن,دوربین مداربسته هایک ویژن,دوربین مداربسته باکس هایک ویژن
شرکت هایک ویژن (Hikvision) کار خود را در سال 2001 در هانگزوی چین اغاز کرد. این شرکت با رشدی بسیار سریع در تولید دوربین های مداربسته همراه بود به طوری که در سال 2012 به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات مداربسته جهان و چهارمین تولید کننده تجهیزات حفاظتی شناخته شد.

زمینه فعالیت

زمینه فعالیت شرکت هایک ویژن طراحی و ساخت سیستم های نظارت تصویری و مداربسته است. این شرکت در دو زمینه دوربین های انالوگ و دوربین های شبکه فعالیت می کند.


هایک ویژن در حال برنامه ریزی برای سوق دادن مسیر خود به سمت یک شرکت تولید کننده تکنولوژی است. این شرکت به صورت سالیانه حدود 7 درصد از درامد خود را صرف تحقیق و توسعه شرکت می کند.

پرسنل

هایک ویژن حدود 8000 نفر را به صورت مستقیم به اشتغال در اورده است. از این تعداد حدود 2000 نفر انها در بخش تحقیق و توسعه شرکت فعالیت می کردند.


فروش و نمایندگی ها

دفتر مرکزی هایک ویژن در شهر هانگزو قرار دارد. این شرکت دارای 30 نمایندگی فروش در چین و 14 نمایندگی خارج از چین است و با حدود 30000 شرکت کوچک در زمینه فروش محصولات خود همکاری می کند.


محصولات

بازه محصولات شرکت هایک ویژن بسیار وسیع است اما محصولات موجود در ایران با توجه به نیاز کشور محدودتر هستند. برای مشاهده محصولات این شرکت به این مطلب مراجعه کنید.


دریافت لیست قیمت یا سفارش

برای دریافت لیست قیمت محصولات هایک ویژن با شماره های شرکت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت ایمیل برای ما ارسال کنید.



مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید