برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی

برندهای زیادی در زمینه با دوربین های مداربسته فعالیت دارند. اما شرکت داده پردازان پارسی لیستی از برندهای مورد تائید دارد که تنها از انها برای پروژه های خود استفاده می کند. در این مطلب با این برندها بیشتر آشنا خواهیم شد.

برند_دوربین_مداربسته,برند دوربین مداربسته,برندهای دوربین مداربسته مورد تائید تکنو تصویر ایران
شرکت ها و برندهای زیادی در زمینه تولید و پخش سیستم مداربسته فعالیت دارند. البته طبیعتا تمامی این برندها از استاندارد های کافی برای فعالیت در این زمینه برخوردار نیستند. از همین رو شرکت تارتن دژ آریانا لیستی از برندهای مورد تائید خود ایجاد کرده است. طبیعتا ما از نصب دوربین های مداربسته با برندهایی خارج از این لیست دوری میکنیم.

برندهای اصلی و برندهای متفرقه

مشکل رایج بسیاری از مشتریان سیستم های مداربسته نگرانی از برندهای متفرقه است. این برندها عموما محصولاتی را شامل می شوند که به سفارش وارد کننده با نامی خاص ساخته می شوند یا داخل کشور برند گذاری می شوند.


با توجه به تجربه این شرکت در بازار سیستم های حفاظتی ما به راحتی برندهای متفرقه را شناسایی کرده و آنها را از سبد خود جدا می کنیم. همچنین لیستی از برندهای مورد تائید ایجاد کرده ایم تا مشتریان نیز بتوانند برندهای اصلی موجود در بازار و منطبق با استانداردها را به راحتی بشناسند. در صورتی که به عنوان وارد کننده دوربین مداربسته فعال هستید و برند اصلی خاصی را وارد می کنید می توانید برند خود را به ما معرفی کنید تا آن را در لیست برندهای مورد تائید خود قرار دهیم.


در صورتی که در رابطه با اصلی بودن یک برند خاص سوالی داشتید می توانید با ما تماس بگیرید تا در این رابطه به شما مشاوره داده شود.

برندهای مورد تائید ما

سیستم های مداربسته و تجهیزات مرتبط

(برای ورود به سایت هر شرکت بر روی نام آن کلیک کنید.)


250x250-Axis-logo,دوربین مداربسته اکسیس,لوگوی اکسیس Axis logo
Axis Communication
250x250-Samsung-logo,دوربین مداربسته سامسونگ,دوربین مداربسته سامسونگ Samsung logo
Samsung Techwin
250x250-Hikvision-logo,دوربین مداربسته هایک ویژن,دوربین مداربسته هایک ویژن Hikvision logo
Hikvision

  • اکسیس (Axis): اکسیس یک شرکت سوئدی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات مداربسته شبکه و نرم افزارهای مرتبط با آن فعالیت می کند. شرکت اکسیس به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده دوربین های مداربسته شبکه در جهان شناخته می شود و محصولات آن از کیفیت فوق العاده ای برخوردارند.
  • سامسونگ (Samsung): سامسونگ تکوین یک شرکت از مجموعه شرکت های سامسونگ است و یکی از شناخته شده ترین شرکتهای تولید کننده دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته در ایران است. این شرکت در جهان نیز جایگاه بسیار خوبی در زمینه فروش محصولات مداربسته دارد. محصولات این شرکت شامل دوربین های آنالوگ و شبکه، تجیهزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
  • هایک ویژن (Hikvision): هایک ویژن یک شرکت چینی بزرگ است که در سالهای اخیر جایگاه بزرگترین تولید کننده تجیهزات مداربسته از آن خود کرده است. این شرکت به واسطه ارزان قیمت بودن محصولات و کیفیت بسیار بالای آنها به شهرت زیادی رسیده است. محصولات این شرکت شامل دوربین های آنالوگ و شبکه، تجهیزات مداربسته و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.

250x250-Panasonic-logo,دوربین مداربسته پاناسونیک,دوربین مداربسته پاناسونیک Panasonic logo
Panasonic Security
250x250-Bosch-logo,دوربین مداربسته بوش,لوگوی بوش Bosch logo
Bosch Security
250x250-CNB-logo,دوربین مداربسته سی ان بی,لوگوی سی ان بی CNB logo
CNB Technology

  • پاناسونیک (Panasonic): پاناسونیک سکیوریتی یکی از زیر مجموعه های شرکت پاناسونیک است که در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و مداربسته فعالیت می کند. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجیهزات مداربسته شناخته می شود و البته محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. محصولات این شرکت شامل دوربین های آنالوگ و شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزار های مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
  • بوش (Bosch): بوش سکیوریتی یکی از زیر مجموعه های شرکت بوش است که زمینه تولید سیستم های امنیتی فعالیت دارد. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات مداربسته در جهان شناخته می شود و محصولات آن شامل دوربین های مداربسته آنالوگ و شبکه، تجیهزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
  • سی ان بی (CNB): سی ان بی یک شرکت کره ایست که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته فعالیت می کند. این شرکت از گذشته در ایران مشهور بوده است. محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته آنالوگ و شبکه و تجهیزات جانبی می شود.

250x250-Vivotek-logo,دوربین مداربسته ویووتک,دوربین مداربسته ویووتک Vivotek logo
Vivotek
250x250-Geovision-logo,دوربین مداربسته ژئو ویژن,دوربین مداربسته ژئو ویژن Geovision logo
Geovision
250x250-Dahua-logo,دوربین مداربسته داهوآ,لوگوی داهوآ Dahua logo
Dahua Technology

  • ویووتک (Vivotek): ویووتک یک شرکت تایوانی است که در زمینه تولید دوربین های مداربسته تحت شبکه فعالیت می کند. محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
  • ژئو ویژن (GeoVision): ژئوویژن یک شرکت تایوانی است که در زمینه تولید دوربین های مداربسته تحت شبکه فعالیت می کند. محصولات این شرکت شرکت شامل دوربین های مداربسته تحت شبکهف تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
  • داهوآ (Dahua): شرکت داهوآ شرکت چینی است که در زمینه تولید سیستم های مداربسته فعالیت می کند. این شرکت نیز مانند هایک ویژن به واسطه کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آنها شناخته می شود. محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته انالوگ و شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.

250x250-Mobotix-logo,دوربین مداربسته موبوتیکس,دوربین مداربسته موبوتیکس Mobotix logo
Mobodix
250x250-Avigilon-logo,دوربین مداربسته اویژیلون,Avigilon logo,Avigilon logo لوگوی اویژیلون
Avigilon
250x250-Geutebruck-logo,دوربین مداربسته گویتبروک,دوربین مداربسته گویتبروک Geutebruck logo
Geutebruck

  • موبتیکس (MOBOTIX): موبتیکس یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید سیستم های امنیتی و مداربسته تحت شبکه فعالیت می کند. محصولات این شرکت شامل سیستم های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
  • اویژیلون (AVIGILON): اویژیلون یک شرکت کانادایی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته شبکه فعالیت می کند. محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته تحت شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
  • گویتبروک (GEUTEBRUCK): گویتبروک یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته فعالیت می کند. این شرکت به واسطه محصولات با کیفیت بسیار بالا شهرت پیدا کرده است. محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته انالوگ و شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.

250x250-NUUO-logo,نرم افزار نو,نرم افزار نو NUUO logo
Nuuo
250x250-Sony-logo,دوربین مداربسته سونی,دوربین مداربسته سونی Sony logo
Sony
250x250-Siemens-logo,دوربین مداربسته زیمنس,دوربین مداربسته زیمنس Siemens logo
Siemens Security

  • نو (NUUO): نو یک شرکت تایوانی است که به طور تخصصی در زمینه تولید نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته فعالیت دارد.
  • سونی (Sony): سونی یک شرکت ژاپنی است که بیشتر به واسطه محصولات الکترونیکی در جهان شناخته می شود. با این وجود این شرکت سهم بزرگی در بازار مداربسته جهان ندارد. محصولات این شرکت شامل دوربین های آنالوگ و شبکه می شود.
  • زیمنس (Siemens): زیمنس یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی فعالیت می کند. این شرکت سهم بزرگی در بازار مداربسته جهان ندارد اما محصولاتی برای کاربری های خاص در این زمینه تولید می کند.

250x250-Hitron-logo,دوربین مداربسته هیترون,دوربین مداربسته هیترون Hitron logo
Hitron Systems
250x250-Optex-logo,دوربین مداربسته اوبتکس,دوربین مداربسته اوبتکس Optex logo
Optex
250x250-Avtech-logo,دوربین مداربسته ای وی تک,لوگوی ای وی تک Avtech logo
Avtech

  • هیترون (Hitron): هیترون یک شرکت کره ایست که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته فعالیت می کند. محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته انالوگ و شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
  • اوپتکس (OPTEX): اوپکس یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته فعالیت می کند. محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته انالوگ و شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.
  • ای وی تک (AVTECH): ای وی تک یک شرکت تایوانی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته فعالیت می کند. محصولات این شرکت شامل دوربین های مداربسته انالوگ و شبکه و تجهیزات جانبی می شود.

250x250-Everfocus-logo,دوربین مداربسته اورفوکس,دوربین مداربسته اورفوکس Everfocus logo
Everfocos
250x250-HDPRO-logo,دوربین مداربسته اچ دی پرو,دوربین مداربسته اچ دی پرو HDPRO logo
HDPro
250x250-Dynacolor-logo,دوربین مداربسته دایناکالر,لوگوی دایناکالر Dynacolor logo
Dynacolor

  • اورفوکس (EVERFOCUS): اورفوکس یک شرکت تایوانی است که در زمینه تولید تجیهزات مداربسته فعالیت دارد.
  • اچ دی پرو (HDPRO): اچ دی پرو یک شرکت کره ایست که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته فعالیت دارد.
  • دایناکالر (DYNACOLOR): دایناکالر یک شرکت تایوانی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته تحت شبکه و نرم افزارهای مرتبط فعالیت دارد.

250x250-Milestone-logo,نرم افزار مایل استون,نرم افزار مایل استون Milestone logo
Milestone Security
250x250-Vicon-logo,دوربین مداربسته ویکان,دوربین مداربسته ویکان Vicon-logo
Vicon Security
250x250-Dallmeier-logo,دوربین مداربسته دالمایر,دوربین مداربسته دالمایر Dallmeier logo
Dallmeier




  • مایلستون (MILESTONE): مایل استون یک شرکت دانمارکی است که به طور تخصصی در زمینه تولید نرم افزارهای نظارتی و حفاظتی مرتبط با سیستم های مداربسته فعالیت دارد.
  • وایکان (VICON): ویکان یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته و حفاظتی فعالیت دارد.
  • دالمایر (Dallmeier): دالمایر یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید تجهیزات مداربسته فعالیت می کند.

لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (24)
  • رامين:

    سلام ممنون از اطلاعات خوب شما يك سوال دارم آيا دوربين مداربسته Zenit كره اي از برندهاي اصلي است اين دوربين كره اي است لطفا درمورد كيفيت آن برايم توضيح دهيد.متشكرم

    ثبت شده در 1393/12/16
    • پاسخ علی شهدوست

      خیر این دوربین از جمله برندهای اصلی دوربین مداربسته نیست و احتمالا ساخت کشور کره نیز نیست. در رابطه با کیفیت این محصولات نمی توانم اظهار نظری کنم چراکه تجربه کار با این برند را نداشتم.

      ثبت شده در 1393/12/16
  • مهدی طهرانی:

    سلام وقت بخیر در ارتباط با دستگاه dvr مدل RDS نظرتون چیه؟

    ثبت شده در 1393/12/23
    • پاسخ علی شهدوست

      برند RDS در بین برندهای معتبر سیستم های حفاظتی نیست.

      ثبت شده در 1393/12/23
  • مازیار کرمی:

    سلام لطفا راهنمائی بفرمایید دوربین مداربسته از برندهای ITR , FRDE و Bright Vision مورد تایید است ؟

    ثبت شده در 1393/12/26
    • پاسخ علی شهدوست

      هر سه از برندهای متفرقه محسوب می شوند!

      ثبت شده در 1393/12/27
  • مصطفی چاجویی:

    سلام دوربین با برند KTC که ظاهرا تولید داخل ایران است و زیر مجموعه شرکت کندر هست رو تا بحال استفاده کردین و به نظر شما میتونه خوب باشه

    ثبت شده در 1394/02/04
  • علی:

    سلام من دوربین ژئوو ویژن نصب کردم نصاب در قسمت user ها به غیر از user و admin یک power user هم تعریف کرده که حتی admin هم قادر به تغییر پسووردش نیست و هر کاری کردم که اقا یا کلا این power user رو عوضش کن یا اجازه تغییر پسووردش رو به admin بده میگه که اینو کارخونه اینجوری گذاشته من نمیتونم !! با توجه به اینکه دوربین ها تو حیاط و پارکینگ خونه نصب شده و محیط خانوادگی هستش و ایشون ای پی استاتیک منو دارن راست میگن یا یه نصاب دیگه بیارم عوضش کنه ؟ ممنون میشم راهنمائی بفرمائید.

    ثبت شده در 1394/02/06
  • مجتبی:

    سلام وقت بخیر نظرتون در مورد دوربین زیمنس چیه

    ثبت شده در 1394/02/14
  • مسعود شاهواروقی:

    با سلام یه سؤال اینکه کدامیک از این برندهایی که معرفی کردید در ایران نمایندگی انحصاری دارند؟و أیا در مورد اخذ نمایندگی اطلاعاتی دارید؟ با تشکر

    ثبت شده در 1394/02/27
  • عباس خیاطان:

    با سلام اگر سری به بانه زده باشی تنوع دوربینها زیاد است . حال اگه نمونه پیشنهادی شما با خرید انها درست است یا حتما از فروشگاههای مجاز تهیه بشه با تشکر

    ثبت شده در 1394/04/18
  • کامران کاتب زاده:

    احتیاج به یک سیستم دوربین مداربسته برای یک خانه دارم نیازبه راهنمایی دارم باتشکر

    ثبت شده در 1394/04/27
  • مسعود:

    باسلام.من میخواهم سیستم مدار بسته برای واحد تولیدی خریداری کنم.میخواستم اگه امکان داره راهنمایی کنید که برند hikvision بهتره یا legend البته این توضیح بدم که خیلی پیشرفته نمیخواهم. سپاس از شما

    ثبت شده در 1394/05/21
  • آریاراد :

    با سلام خدمت شما نظرتون در مورد دوربین های CNB LRK-61S و CNB WCL-21S با دستگاه ضبظ 16 کانال مایکرونیکس چیه ؟ با تشکر

    ثبت شده در 1394/07/13
    • پاسخ علی شهدوست

      گرچه من با تجهیزات CNB کار نمی کنم اما این برند، برندی کاملا معتبر است.

      ثبت شده در 1394/07/24
  • محسن مسعودیان:

    سلام لطفا قیمت دوربین های مدل درهوا رو برام می‌فرستین همکار هستم

    ثبت شده در 1394/08/14
  • مسعود سنجلانی:

    اموزش نصب نانو استیشن ونحوه ست کردن ان با ان وی ار اس ویژن

    ثبت شده در 1394/10/10
  • سمیه:

    Slm mishe lotfan etelaate bishtari dar zamineye dorbinaye madar baste baraye man email konid.pishapish az lotfe shoma sepasghozaram.

    ثبت شده در 1394/12/01
  • مهدی:

    با عرض سلام لطفا چند شرکت یا اموزشگاه معتبر برای اموزش معرفی کنید. با تشکر

    ثبت شده در 1394/12/02
  • رضا:

    سلام ممنون از اطلاعات خوب شما يك سوال دارم آيا بجز برندهایی که نام بردید بقیه اسمهایی که در بازار ایران بفروش میرسند فیک هستند؟

    ثبت شده در 1394/12/02
    • پاسخ علی شهدوست

      در بیشتر موارد بله...

      ثبت شده در 1394/12/03
  • محمد:

    سلام دوست عزیز میخواستم در مورد برند Raster یه سری توضیحات بدید

    ثبت شده در 1395/01/22
  • عظیم هادی فر:

    با سلام خدمت شما،بنده نصاب سیستمهای امنیتیم خواستم خواهش کنم اگه میشه لیست قیمت اکسیس رو برام بفرستید.ممنون.

    ثبت شده در 1395/02/09
  • مهرزاد:

    سلام. وقت بخیر. بنده دوربین svision کار کردم. کیفیت خوبی داره قیمتش هم مناسب اما متا سفانه خدمات پس از فروش ضعیفی داره و پاسخگو نیست. اگه ممکنه چند تا برند با کیفیت خوب و قیمت مناسب پیشنهاد کنید.

    ثبت شده در 1395/03/22
  • هادي:

    لطفا دوربين مدار بسته توليد داخل را معرفي كنيد

    ثبت شده در 1395/05/16
  • مهدی:

    سلام همکار هستم اگه ميشه یه لیست قیمت از hik vision و dahua برام بفرستیننظرتون درباره Tiandy وgoardian چیه؟؟

    ثبت شده در 1395/06/12
  • محسن:

    سلام لطفا راهنماییم کنید که اصلا پکیج NVRبا دوربین وایرلس برای خونه و پارکینگ بگیرم یا نه مشکل سیمکشی هست ضمنا یه پکیج دوربین وایر لس 4عددی1.3پیکسل دیدم که ان وی آر با مانیتور 7 اینچ داره زده 1میلیون و دویست هزار تومن کلی هم ازش تعریف کرده بخرم بنظر شما رو کارتنش زده NVR KIT حتما چینیه چون مارک نداره روی سایت ایسام تبلیغ کرده مرسی که جواب میدین

    ثبت شده در 1395/11/10
  • محمد امین ایرجی:

    سلام و ارادت ایا دوربینAd vik مارک مرغوبی هست باتشکر

    ثبت شده در 1395/12/21
  • محمد:

    سلام بزرگوار وقتتون بخیر در مورد دوربین و تجهیزات شرکت ریگارد و کیگارد توضیحی بدید که جز تجهیزات خوب هستند یا نه ممنون از سایت خوبتون

    ثبت شده در 1395/12/24
 
نظر خود را ثبت کنید