دوربین مداربسته سامسونگ (Samsung)

شرکت سامسونگ تکوین به عنوان یکی از زیر مجموعه های بزرگ گروه شرکت های سامسونگ الکترونیکز یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات مداربسته در جهان است. در این مطلب بیشتر با این شرکت اشنا می شویم.

لوگوی_سامسونگ_Samsung,دوربین مداربسته سامسونگ,برند دوربین مداربسته,لوگوی شرکت سامسونگ
گروه شرکتهای سامسونگ الکترونیکز یکی از تولید کنندگان بزرگ تجهیزات الکتریکی جهان است. سامسونگ تکوین (Samsung Techwin) یکی از زیر مجموعه های بزرگ این شرکت در کره است که در زمینه تولید سیستم های حفاظتی فعال است. این زیر مجموعه فعالیتی بسیار گسترده در بازار تجهیزات حفاظتی و حتی نظامی دارد.

سامسونگ تکوین فعالیت خود را در سال 1977 اغاز کردو یک سال بعد یعنی در 1978 یک ازمایشگاه مجهز تحقیقاتی گشایش داد. در سال 1979 این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید دوربین اغاز کرد.


در سال 2009 گروه شرکتهای سامسونگ الکترونیکز رسما اعلام کرد که قسمت دوربین مدار بسته خود را به صورت زیر مجموعه ای از شرکت سامسونگ تکوین در خواهد اورد. پس از سال 2008 سامسونگ تکوین توانست بخش بزرگی از بازارهای امریکا و اروپا را در دست بگیرد. این شرکت در سال 2012 به عنوان 8# تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی جهان شناخته شد.

محصولات سامسونگ در ایران نیز با استقبال بسیار خوبی همراهند و از کیفیت بالا و گارانتی مناسب برخوردارند.


مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید