رفع عیوب دوربین مداربسته تحت شبکه پس از راه اندازی

دوربین های IP از انواع دوربین های مداربسته است که روز به روز جایگاه بالاتری را بین مشتریان برای خود کسب می کند. رفع عیوب دوربین مداربسته تحت شبکه پس از راه اندازی ممکن است کار پر زحمت و بسیار تخصصی بنظر بیاید. در حالی که گاهی مشکلات دوربین IP به سادگی برطرف می شود. در این مقاله به برخی از راهکارهای عیب یابی دوربین مدار بسته تحت شبکه و رفع آنها می پردازیم.

1401/11/08

علت تار شدن اشیای متحرک در دوربین مداربسته

چرا اشیای متحرک در دوربین های مداربسته تار دیده می شوند؟ تصاویر متحرک در دوربین های مداربسته از اهمیت بالایی برخوردارند. به همین علت در این مقاله می خواهیم علت تار شدن اشیای متحرک در دوربین های مداربسته را بدانیم. نور سهم زیادی در کیفیت تصویر ایجاد شده دارد. شاتر نیز از فاکتورهای مهم در تصویربرداری است که وضوح تصویر را تعیین می کند.

1401/11/22

دوربین مداربسته چراغ دار چیست و انواع آن کدام است؟

دوربین چراغ دار یا دوربین مداربسته چراغ دار چیست و در چه مکان هایی نصب می شود؟ این نوع از دوربین های مداربسته دارای چراغ هستند که در چند گروه می توان آنها را تقسیم بندی کرد. وجود چراغ در دوربین های مداربسته غالباً برای دید در شب و ثبت تصویر در تاریکی است. فناوری های مختلفی در دوربین مداربسته با استفاده از چراغ راه حل های جدیدی را به مشتریان ارائه کرده است.

1401/11/18

دوربین مدار بسته پریزی چیست

پنهان کردن دوربین مداربسته از چشم سارقان ممکن است کار ساده ای نباشد زیرا هم می خواهیم دوربین دیده نشود و هم دوربین بتواند تصاویر را ثبت کند. دوربین مداربسته پریزی یکی از دوربین های مخفی است که به علت شکل ظاهری آن می توانید در دید همگان نصب کنید بدون آنکه جلب توجه کند و یا سارقان به آن صدمه بزنند.

1401/11/10

دوربین مداربسته موتورایز چیست و چگونه کار می کند

دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند که دوربین مدار بسته موتورایز یکی از این انواع است که ویژگی های جذابی دارد. کار با این دوربین لذت بخش است اما از قیمت بالایی نسبت به سایر دوربین ها با لنزهای ثابت و متغیر برخوردار است. کاربرد دوربین مداربسته موتورایز اغلب در کاربری های حرفه ای و پروژه های خاص است.

1401/11/17

چگونه فیلم ضبط شده دوربین مداربسته را ذخیره کنیم

چگونه فیلم ضبط شده دوربین مداربسته را ذخیره کنیم از سوالات رایج مشتریان برای اینکه می خواهند از تصاویر دوربین مداربسته نسخه ای را به عنوان پشتیبان داشته باشند. همچنین ممکن است بخواهند از روند ذخیره سازی فیلم دوربین مداربسته اطلاع یابند که فیلم های ضبط شده چگونه ذخیره می شوند.در این مقاله به بررسی روش های ذخیره سازی فیلم دوربین مدار بسته می پردازیم

1401/11/19

چگونه مانع نوسان برق در دوربین مدار بسته شویم؟

نوسان برق یکی از علت های سوختن دوربین مداربسته و تجهیزات الکترونیکی است. در برخی مواقع ممکن است دوربین نسوزد اما دچار اختلال در عملکرد بوده وتصاویر درستی را ارائه ندهد. در هر صورت نوسان برق موجب خساراتی می شود که در سیستم های امنیتی این موضوع بسیار مورد توجه است. می خواهیم بدانیم چگونه مانع نوسان برق در دوربین مدار بسته شویم.

1401/11/19

تست سالم بودن دوربین مداربسته

سیستم های مداربسته ممکن است در زمان نصب یا مدتی بعد از آن دچار اختلال و مشکلاتی شوند. در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم آیا دوربین مداربسته دچار مشکل شده است یا سایر بخش ها و تست سالم بودن دوربین مداربسته به همین منظور انجام می شود. به این ترتیب منشا مشکل شناسایی و می توانید آن را برطرف نمایید.

1401/11/15

ضبط تصاویر دوربین مداربسته در فضای ابری

ضبط تصاویر دوربین مداربسته از اهمیت بالایی برخوردار است. با وجود انواع تجهیزات ذخیره سازی گاهی دسترسی به اطلاعات به علت حفظ امنیت آنها دشوار است. همراه داشتن همیشگی هارد و نسخ بک آپ ممکن نیست. با وجود فضای ابری این مشکل تا حدودی رفع شده است. در این مقاله به موضوع ضبط تصاویر در فضای ابری، مزیت و معایب این کار می پردازیم.

1401/08/16