دوربین مدار بسته پریزی چیست

پنهان کردن دوربین مداربسته از چشم سارقان ممکن است کار ساده ای نباشد زیرا هم می خواهیم دوربین دیده نشود و هم دوربین بتواند تصاویر را ثبت کند. دوربین مداربسته پریزی یکی از دوربین های مخفی است که به علت شکل ظاهری آن می توانید در دید همگان نصب کنید بدون آنکه جلب توجه کند و یا سارقان به آن صدمه بزنند.

Plug_in_cctv,,

دوربین مداربسته پریزی یکی از انواع دوربین مداربسته است که دیدن و پیدا کردن آن در محیط، نیاز به دقت بالایی دارد. این دوربین ها به راحتی قابل مشاهده نیستند و به دوربین مداربسته مخفی در پریز برق مشهورند. این دوربین قابلیت شنود صدا را نیز دارد. و کاملا مخفیانه و بدون جلب توجه از محیط پیرامون خود تصویربرداری می کند. به همین دلیل حتما باید در محل تعبیه آن ها هشدار نصب قرار دهید تا دچار مشکلات قانونی نشوید. اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری راجع به دوربین مدار بسته پریزی به دست بیاورید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید:


دوربین مداربسته پریزی چه کاربردی دارد


کاربرد اصلی دوربین مداربسته کنترل و نظارت بر اماکن مختلف است. یکی از انواع دوربین مداربسته، دوربین پریزی است. کاربران معمولا از این دوربین مداربسته برای کنترل عملکرد پرستار کودک و یا پرسنل شرکت استفاده می کنند. استفاده از دوربین مداربسته پریزدار کمک می کند تا افراد مجرم و یا سارق نتوانند سیستم نظارتی را دستکاری کرده و از کار بی اندازند. کاربرد دیگری که دوربین مداربسته پریزی می تواند داشته باشد جاسوسی است. دلیل این امر هم این است که دوربین مداربسته مخفی در پریز برق در معرض دید عموم نیست و امکان شنود نیز دارد. اگر قصد خرید پریز برق دوربین دار دارید فراموش نکنید که در مورد محل نصب و قوانین آن اطلاعات کامل کسب کنید تا دچار مشکلات قانونی نشوید.


|alt=هشدار نصب دوربین مداربسته پریزی.jpg,|هشدار نصب دوربین مداربسته پریزی.jpg

استفاده از این مدل دوربین مداربسته که در پریز برق پنهان شده است کمک می کند تا شما هم از پریز برق خود برای روشن کردن سایر وسایل استفاده کنید و هم تصاویر دوربین مداربسته را ثبت و ذخیره کنید. البته در هنگام استفاده از پریز برق دید دوربین ممکن است تا حدی و یا کامل بسته شود. این دوربین با اینترنت وای فای wifi امکان انتقال تصاویر دوربین مداربسته را فراهم می سازد. شما از طریق تلفن همراه و تب لت در مکان دیگر می توانید تصاویر را به صورت زنده یا پلی بک مشاهده کنید.


ویژگی های دوربین مداربسته مخفی در پریز برق


دوربین مداربسته پریزی قادر است تا بر روی گوشی موبایل شما آلارم ارسال کند. پریز برق دوربین دار این امکان را به شما می دهد تا آن را به گونه ای تنظیم کنید که با تشخیص صدا و یا حرکت شروع به فعالیت کرده و تصاویر را ثبت کند. پس از آن نیز یک هشدار برای شما یا به صورت ایمیل و یا به صورت پیغام ارسال می کند. قابلیت تشخیص حرکت یا همان Motion Detection در قاب پریز دوربین دار کمک می کند تا از ضبط تصاویر بی اهمیت جلوگیری شود. به این ترتیب فضای کمتری از حافظه پریز برق دوربین دار نیز اشغال خواهد شد. ویژگی دیگر دوربین مدار بسته پریزی این است که می تواند تصاویر به صورت زنده و در لحظه ارسال کند.


|alt=دوربین مداربسته مخفی در پریز برق.jpg,|دوربین مداربسته مخفی در پریز برق.jpg

زاویه دید پریز برق دوربین دار


زاویه دید دوربین مداربسته پریزی 110 درجه است. برای اینکه تصور قابل درکی از این زاویه داشته باشید یک چشم خود را ببندید. تصویری که با چشم باز خود مشاهده می کنید 110 درجه است. انتخاب محل نصب این نوع دوربین به بهره برداری حاکثری از زاویه دوربین کمک می کند.


انواع دوربین مداربسته پریزی


دوربین پریزی در دو نوع تولید و به بازار عرضه می شود:

  • کلید دوربین دار
  • پریز دوربین دار

این مدل دوربین مداربسته دقیقا شبیه به کلید پریزهای معمولی که در خانه خود مشاهده می کنید است و از لحاظ ظاهری تفاوتی با یکدیگر ندارند. کلید پریز دوربین مداربسته نیز می توانند به عنوان کلید پریز معمولی مورد استفاده قرار بگیرند. تنها تفاوت آن ها در این است که پریز برق دوربین دار دارای دوربین مداربسته است و می توانند تصاویر پیرامون خود را ثبت کند. اندازه دوربین مداربسته پریزی به صورت استاندارد است و می تواند به جای تمام کلید و پریزهای استاندارد مورد استفاده قرار بگیرد. شما می توانید این مدل دوربین مداربسته را با کیفیت های 2 تا 12 مگاپیکسل خریداری کنید.


|alt=پریز برق دوربین دار.jpg,|پریز برق دوربین دار.jpg

کیفیت تصویر دوربین مداربسته مخفی پریزی


دوربین مداربسته پریزی دارای کیفیت تصویر متنوعی است که شما می توانید هنگام خرید با توجه به بودجه و نیاز کاربری خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. اگر به دنبال پرطرفدارترین کیفیت های تصویر قاب پریز دوربین دار هستید، دو رزولوشن 1080 و 4k از پرطرفدارهاست. اگر هر یک از این دو پریز دوربین دار را انتخاب کردید بهتر است بدانید که دوربین 1080 بدون p2p و دوربین مداربسته طرح پریز برق 4k دارای سرور p2p است.


شارژ پریز دوربین دار


برخلاف ظاهر و نام این مدل دوربین مداربسته، این دوربین ها امکان اتصال به برق شهری را ندارند. برای استفاده از این مدل پریز برق دوربین دار نیاز به باتری پلیمری دارید. نکته مثبت این مدل باتری این است که می توانید پس از هر بار خالی شدن مجدد آن را شارژ کنید. دوربین مداربسته پریزی با هر بار شارژ شدن می تواند تا 24 ساعت کار کند. برای اینکه کار ثبت و ذخیره تصاویر شما توسط پریز برق دوربین دار با اختلال همراه نشود، بهتر است یک باتری دیگر به عنوان زاپاس نگه دارید.


نحوه کنترل و نظارت دوربین مداربسته مخفی در پریز برق


برخی از انواع دوربین مداربسته مخفی در پریز برق می توانند از راه دور و به صورت ریموت کار کنند. بعضی از آن ها نیز دارای سنسور صدا هستند که به محض تشخیص صدا در پیرامون خود، شروع به فعالیت و ثبت تصاویر می کنند. پس از اینکه صدا قطع شد، دوربین مداربسته بر روی حالت استند بای stand by رفته و کار ضبط تصاویر متوقف می شود. با توجه به اینکه دوربین مداربسته پریزی با باتری کار می کند، توجه داشته باشید که اگر سنسور صدا فعال باشد، میزان بیشتری باتری مصرف خواهد شد و زودتر خالی می شود. اگر می خواهید بودجه کمتری را صرف خرید پریز دوربین کنید، بهتر است مدلی را خریداری کنید که به صورت پیوسته تصاویر را ثبت می کند.


با دوربین مدار بسته پریزی، منزل و محل کار تحت کنترل شماست


دوربین مداربسته پریزی به صورت نامحسوس تصاویر اطراف خود را ثبت و ذخیره می کند. این دوربین علاوه بر فیلم برداری و عکس برداری، می تواند صدای محیط را نیز ضبط کند. دوربین مداربسته مخفی در پریز برق امکان استفاده از برق شهری را نداشته و برای فعال شدن نیاز به باتری پلیمری با قابلیت شارژ مجدد دارد. پریز برق دوربین دار مجهز به قابلیت تشخیص حرکت است و می تواند با شروع حرکت سوژه شروع به ضبط و با متوقف شدن سوژه ضبط تصاویر را قطع کند.


مطالب پیشنهادی:



Written by www.tticctv.com

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (0)
 
نظر خود را ثبت کنید