اتصالات رایج برای دوربین مداربسته آنالوگ

اتصالات در نصب هر سیستم الکتریکی به نوعی نقش رابط را دارند. سیستم مداربسته انالوگ نیز مانند بقیه سیستم های الکتریکی از استانداردهای خود برای اتصالات تبعیت می کند. در این مقاله به معرفی تعدادی از اتصالات رایج در سیستم مداربسته انالوگ می پردازیم.

CCTV_Connectors,اتصالات و فیش ها,سیستم مداربسته انالوگ,اتصالات رایج در دوربین های مداربسته
مهمترین اتصالات مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته اتصالات زیر هستند:
  • فیش BNC: برای اتصال کابل تصویر به دوربین و دستگاه DVR مورد استفاده قرار می گیرد. برای نصب هر دوربین حداقل به دو فیش BNC نیاز خواهید داشت.
فیش-BNC,فیش BNC,عکس یک فیش BNC پرسی
تصویر یک فیش BNC پرسی
  • فیش آداپتوری یا DC: از این فیش برای اتصال سیم برق به دوربین استفاده می شود. در صورتی که آداپتور دوربین را در نزدیکی دوربین نصب کنید نیازی به این فیش نخواهد بود.
1012-فیش-آداپتور,,
فیش آداپتوری دوربین مدار بسته
  • فیش AV: از این فیش برای اتصال میکروفن به دستگاه DVR یا دستگاه به بلند گو استفاده می شود. گاهی DVR ها با BNC به میکروفن متصل می شوند.
1013-فیش-AV,,
فیش AV دوربین مداربسته

مقالات مرتبط


لینک های مفید

691-avatar-min,,

tticctv.com

با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی آماده ارائه خدمات ویژه به شما دوستان عزیز هستیم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید:
021-88500020

نظرات (1)
  • عباس:

    سلام خسته نباشید یه راهنمایی میخواستم من یه دوربین مداربسته میخوام که بشه مستقیم و بدون واسطه به تلوزیون وصلش کرد و تصویر بیرون از منزل را دید. میخوام دم درب خونه نصبش کنم یعنی تو هوای آزاد پس باید مقاومتش هم بالا باشه.(نصبت به سرما و گرما) قیمت میخوام بین 100 تا 150 باشه. با این مشخصات چه دوربینی بخرم؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    ثبت شده در 1395/11/12
 
نظر خود را ثبت کنید